Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای طرح «کارمند فعال - ایران پویا» کارکنان ادارات و کارمندان هم می توانند در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی را انجام دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طرح «کارمند فعال - ایران پویا» با محوریت هیات ورزشهای همگانی خراسانی جنوبی از روز 5 تیرماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا پایان آذرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم چراغ بیرجندی رئئیس هیات همگانی استان خراسان جنوبی در تشریح بیشتر چگونگی اجرای این طرح گفت: این طرح به شکل مدون و پیوسته از شنبه 5 تیرماه سالجاری به صورت هفتگی و طی یک برنامه چرخشی روزهای شنبه هر هفته راس ساعت 8:30 صبح انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در قالب جلسات آموزش و تمرین 20 دقیقه ای: (10 دقیقه اول شنبه هر هفته آموزش و حرکات آمادگی جسمانی و 10 دقیقه بعدی بصورت تناوبی هر برنامه درخصوص یکی از موارد تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی، مشاور خانواده، رشد و یادگیری) با استفاده از اساتید برجسته کشوری با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت جسمانی، روانی و بهبود بهره وری سازمانی کارکنان دستگاه های اجرایی اجرا خواهد شد.

بیرجندی که خود یکی از مدرسان این طرح است در ادامه گفت: افراد علاقمند به مشارکت در این طرح با مراجعه به صفحه رسمی کارمند فعال در اینستاگرام به نشانی (karmandefaal@) و ورود به پخش زنده (Live) می توانند به این پویش ملی بپیوندند.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح کارمندان و کارکنان ادارات و نهادهای مختلف می توانند با ورود به صفحه اینستاگرام کارمند فعال به صورت زنده و از پشت میز کار خود حرکات ورزشی را انجام دهند. ضمن این که در بخش تدریس هم مواردی چون تغذیه، روانشناسی، خانواده و حرکات اصلاحی از سوی مدرسان باتجربه ارائه خواهد شد.

بیرجندی در پایان تاکید کرد: هر چند این طرح با عنوان کارمند فعال نامگذاری شده است اما عموم مردم کشورمان نیز می توانند از آن استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. هدف ما این است که بتوانیم زمینه عادت کردن مردم به ورزش در همه روزهای هفته را فراهم کنیم.

جهانگیری: ورزش از واجبات و ضروریات زندگی مردم است/ وزارت ورزش به توسعه ورزش همگانی ورود کندبرنامه‌ریزی برای بیمه کردن مربیان ورزش همگانی/ تهدید «کهنسالی» برای ایران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش کارمند فعال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مشارکت همگانی به عنوان رمز رونق تولید در کشور نام برد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در جمع اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد شهرستان سمنان اظهار داشت: رونق و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم محقق می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش‌های همگانی در امر تولیدات خانگی، به لزوم افزایش آموزش‌های منجر به توسعه تولیدات تأکید و خاطرنشان کرد: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در این سفر اعتباری برای تشکیل بازارچه خاص بانوان دیده شده و این مکان به زودی ساخته می‌شود.

خزعلی با اشاره به اینکه بازار فروش و حتی صادرات محصولات از جمله مواردی است که دولت به آن فکر می‌کند گفت: برای صادرات کالا نیز پلتفر‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است.

وی عنوان کرد: در این پلتفرم‌ها عرضه کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس جمهور، در این بازدید ضمن دیدار با بانوان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و بر حل رونق تولید و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم، تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها