Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:33:13 GMT

سرقت ۶۰۰ میلیون ریالی راننده خودرو دربستی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۴۰۰

سرقت ۶۰۰ میلیون ریالی راننده خودرو دربستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: با طرح شکایت خانمی مبنی بر سرقت ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد از حساب بانکی وی توسط یک راننده خودرو دربستی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر افزود: شاکی با دربست گرفتن یک خودرو سواری، کوله پشتی خود حاوی عابر بانک های متعدد، طلا به ارزش 400 میلیون تومان ،گوشی موبایل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را داخل این خودرو قرار داده که پس از اینکه به مدت کوتاهی خودرو را ترک می کند، کارت عابر بانک وی توسط راننده به سرقت رفته و در ادامه راننده این خودرو پس از رساندن مسافر اقدام به خرید 600 میلیون ریال طلا با کارت عابر بانک مسروقه می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس با انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شد.

اسماعیلی افزود: در نهایت نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سرقت استان قم دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد