Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:35:06 GMT

۲۱ راه روستایی مهاباد بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۴۶۰

۲۱ راه روستایی مهاباد بهسازی می‌شود

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های ۲۱ روستای این شهرستان در قالب ۶۸ کیلومتر در دست اجرا است.

خادمی افزود: امسال بهسازی و آسفالت میسر روستا‌های شیخ یوسف به طول سه کیلومتر، سیجان بلاغ ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کیلومتر، سیاهقول ۲.۴ کیلومتر، گاومیشان پنج کیلومتر، آغاسور چهار کیلومتر، مازله یک کیلومتر، تکانلوجه ۷۰۰ متر، زنده قول ۳.۸ کیلومتر، گلیار یک کیلومتر، آلبلاغ- چوملان ۴.۸ کیلومتر، باجوند چهار کیلومتر، گردان-قلات ۶ کیلومتر، کاویان علیا ۲ کیلومتر، گرده شیلان چهار کیلومتر، لاچین شین آباد ۶ کیلومتر، سمینو به مرانه سه کیلومتر و سومله ۲ کیلومتر در حال اجرا ست.

او ادامه داد: هم اکنون بهسازی راه‌های روستا‌های ابراهمیه به طول ۴.۱ کیلومتر، یارعلی به طول ۳.۸ کیلومتر، سلوک به طول ۵۰۰ متر و خاتون خاص به طول ۲.۱ کیلومتر نیز به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

خادمی با بیان اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شود، بیان کرد: پارسال مسیر روستایی سویناس به ماژگه به طول ۵.۱ کیلومتر هم ضمن بهسازی و آسفالت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت و بهسازی طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود