Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: انتخابات تجلی مردم‌سالاری و جمهوریت است و با حضور خود در انتخابات به این دو اصل احترام گذاشته‌ایم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان با تأکید بر حضور حداکثری مردم به ویژه اصناف و بازاریان که همواره در صحنه بودند و حضوری پررنگ داشته‌اند و بازوان انقلاب در عرصه‌های مختلف بوده و هستند، افزود: در این انتخابات سرنوشت‌ساز تجدید میثاق با خون شهدا خواهیم داشت و خواسته ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای را محقق خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حضور در انتخابات در این مقطع زمانی خیلی مهم است که به جهانیان نشان دهیم پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم و اگر بخواهیم کشوری آباد داشته باشیم و در برابر دشمنان قسم‌خورده، قدرتمند باشیم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و ثابت کنیم کشوری قوی هستیم و هرگز از نظام جدا نخواهیم شد.

جلالی خاطرنشان کرد: مردم ما خوشبختانه به این باور رسیده‌اند که اداره کشور با انتخاب آنها صورت می‌گیرد بنابراین با انتخاب فردی اصلح و دلسوز که کمر همت برای حل مشکلات کشور ببندد ۲۸ خرداد حضور پررنگ خود را به جهانیان نشان خواهند داد و این انتخاب را رقم خواهند زد

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانیان اقتدار ملت ایران را در انتقام شهدای قدس دیده‌اند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، بیانیهٔ مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی اصفهان نیز پیرامون حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم اسرائیل به شرح زیر منتشر شد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اَلْحَمْدُلله الَّذی لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌم

ما دانشجویان بر خود لازم دانستیم پیرو وقایع اخیر نکاتی چند را یادآور شویم:

اولا ضمن قدردانی از ملت عزیزمان که در همه صحنه‌ها و از جمله تشییع شهدای قدس به ویژه شهید زاهدی حضور پرشکوه داشتند اعلام می‌کنیم:

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح‌الله الخمینی رقم می‌زنند. همان خمینی که سال‌ها پیش نشان داد استخوان‌های استکبار خُردشدنی است و طهرانی‌مقدم‌ها و سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها پروراند.

و اینک که ندای الله‌اکبر پیروزی امت اسلام در تحقق وعده صادق در فضای سرزمین اسلامی طنین‌انداز شده و رژیم سفاک اسرائیل ضرب شست قدرتمندی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرده است، جهانیان اقتدار ملت ایران در انتقام شهادت فرمانده ارشد جمهوری اسلامی و شهدای قدس را دیده‌اند تا دیگر هیچ رژیم استکباری و جنایتکاری فکر تعدی به ملت سرافراز ایران و محور مقاومت را در مخیله خود نپروراند. رژیم سفاک و خونخوار اسرائیل و اذنابش بدانند انتقام سخت بسیار گسترده‌تر از یک عملیات می‌باشد.ا

ما آن‌چه که دیشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید، تنها سرآغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پُرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان در برابر اراده سپاه حق، برای انتقام نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و درهم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالی‌اش رقم بزند.

دیگر در پیش جهانیان اعتباری برای اسرائیل باقی نمانده است و دانشجویان آزاده‌خواه جهان روز به روز خون‌خواه‌تر از قبل برای آزادی غزه فریاد می‌زنند.

این عملیات قهرمانانه که در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، به مثابه حمله به خاک ایران محسوب می‌شود نماد عینی پایان دوران «بزن و دررو» است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بارها فرموده‌اند، دشمنان در صورت ارتکاب هرگونه شرارت باید منتظر پاسخ قاطع ملت ایران باشند. اسرائیل جنایت‌کار هم باید بداند هرگونه شرارت و تجاوز مجدد علیه کشورمان با پاسخ‌های دردناک‌تر و قاطع‌تر ملت بزرگ و سرافراز ایران روبه‌رو خواهد شد.

امضاکنندگان:

- بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انتهای خبر/

کد خبر: 1227281 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار و قدرت به جهانیان بود
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • جهانیان اقتدار ملت ایران را در انتقام شهدای قدس دیده‌اند