Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:43:11 GMT

کدام کارکنان قضائی شیراز واکسن کرونا دریافت کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۵۴۳

کدام کارکنان قضائی شیراز واکسن کرونا دریافت کردند؟

دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن کرونا به تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتاً دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک بودند، توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، در جریان سومین و آخرین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 1400، محسن مهرعلیزاده اقدام به نمایش لیستی از افرادی کرد که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق اعلام مهرعلیزاده، چند تن از کارکنان دادگستری فارس واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند در حالیکه جزو اولویت‌های دریافت نبوده‌اند.

دادگستری استان فارس با انتشار اطلاعیه‌ای به توضیح واکسیناسیون عده‌ اندکی از کارکنان خود پرداخته است.

در اطلاعیه دادگستری استان فارس آمده است؛ صرفاً در یکی از مجتمع‌های قضائی شیراز، تعداد 35 نفر معادل 50 درصد جمعیت مجتمع، همزمان به بیماری شدید کرونا مبتلا شدند و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند. همچنین طی پنج روز متوالی 7 نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس دچار بیماری کرونا شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: کلانشهر شیراز به صورت متوالی و در مواعد مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار داشت و علی‌رغم اینکه دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیرو‌ها فعالیت می‌نمودند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعین و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضائی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه‌روزی خود ادامه داد.

بر همین اساس، از آنجایی که فعالیت دادگستری استان فارس به ویژه در حوزه دادسرا شبانه‌روزی است و حتی یک لحظه تعطیل‌بردار نیست و لازمه حضور مستمر و مداوم و مؤثر کارکنان و ایجاد انگیزه حضور، فراهم بودن شرایط حداقلی به ویژه در حوزه سلامت است، بر اساس مصوبات شورای تأمین استان ذیل استاندار و ستاد کرونای استان فارس و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به لحاظ ضرورت امر، آن هم پس از دریافت واکسن از ناحیه کادر درمان و افراد اولویت دار، تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتاً دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک هستند، مبادرت به تزریق واکسن کردند.

این خبر می‌افزاید؛ گویا رسیدگی به امور قضائی مردم و انجام موفق مأموریت مبارزه با فساد به مذاق برخی از چهر‌ه‌های سیاسی خوش نیامده که با توسل به بداخلاقی‌های انتخاباتی، واقعیات را تحریف کرده و اقدام قانونی و همراه با مجوز دادگستری فارس در واکسینه کردن کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای ـ که طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و زوارت بهداشت جزو گروه‌های اولویت‌دار دریافت واکسن کرونا هستند ـ را دستاویز تخریب چهره رقیب انتخاباتی خود کند.

انتخابات 1400| چکیده آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه آیت الله سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا انتخابات ریاست جمهوری 1400 قوه قضائیه آیت الله سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا انتخابات ریاست جمهوری 1400 دادگستری استان فارس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ۴ کلان‌پروژه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد