Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:16:32 GMT

تیم فوتبال سپیدرود در رشت به مصاف صدرنشین لیگ می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۵۷۷

تیم فوتبال سپیدرود در رشت به مصاف صدرنشین لیگ می‌رود

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم ، عصر روز سه شنبه هفته جاری ۲۵ خرداد ماه در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور به میزبانی سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این دیدار برای سپیدرودی ها از اهمیت خاصی برخوردار است چون با صدرنشین این گروه به رقابت می پردازند که امیدواریم در نهایت سرخپوشان رَشتی برابر حریف خود به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود پس از  بازگشت از همدان، تمرینات خود را به طور منظم دنبال می کند تا با آمادگی کامل رو در روی تیم قدرتمند ویستاتوربین تهران قرار گیرد که هدف کادرفنی و بازیکنان سیپدرود پیروزی در این بازی است تا شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در صورت کسب پیروزی برابر تیم قدرتمند ویستاتوربین تهران، شانس خود را برای صعود افزایش می دهد و  به همین دلیل این بازی از اهمیت ویزه ای برخوردار است و می توان گفت که مهمترین بازی هفته بیست و سوم بشمار می رود.

رادنی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، مجید محمدی بازی حساس تیم های سپیدرود رشت و ویستاتوربین تهران را قضاوت می کند که مهرداد نجفی و اصغر ملکی، به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند.

وی گفت: تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم ویستاتوربین تهران با کسب ۳۷ امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال سپیدورد رشت با ۳۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

سپیدرودی ها در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیم  های فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان ویستاتوربین تهران سپیدرود رشت تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است