Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کرامت‌فر گفت: نگاه جلیلی فراجناحی است و بر استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی تاکید دارند لذا هرکسی با دیدگاه‌های و طیف سیاسی مختلف می‌تواند در ستاد حضور یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم کرامت‌فر مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان فارس امروز صبح در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه با بیان اینکه حدود یک ماه از راه اندازی ستاد مرکزی در استان می گذرد، گفت: تنها یک ستاد در شهر شیراز به نشانی چهارراه ملاصدرا کوچه ۲۲ قصرالدشت مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست کلی به دلیل وجود فضای تبلیغی صدا و سیما و فضای مجازی بر تشکیل ستادهای متعدد نبوده لذا کرونا فرصتی را برای دسترسی هرچه بیشتر مردم به برنامه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرده است.   کرامت‌فر با بیان اینکه بنر تبلیغاتی در ۱۵ نقطه از میادین اصلی سطح شهر شیراز نصب شده است، خاطرنشان کرد: نگاه جلیلی فراجناحی است و بر استفاده از ظرفیت های کارشناسی تاکید دارند لذا هرکسی با دیدگاه‌های و طیف سیاسی مختلف می تواند در ستاد حضور یابد.    وی در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه  مبنی بر برنامه سفر جلیلی به شیراز اظهار داشت: در همین هفته جلیلی به شیراز سفری خواهند داشت که جزئیات تکمیلی پس از قطعی شدند به زودی اعلام می شود.    به گفته مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس، اطلاعاتی درخصوص ظرفیت ها و چالش های استان فارس تهیه شده که برای جلیلی ارسال گردیده و برنامه اختصاصی ایشان از مرکز صدا و سیما فارس مختص استان ضبط و پخش می شود.   وی خاطرنشان کرد: جلیلی تنها کاندیدایی بود که برای هر استان برنامه های خودشان را در قالب ویدئو نیم ساعته ضبط کردند و از طریق شبکه های استانی به نظر مردم بومی رساندند.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر