Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه پرسپولیس شرط تازه ای را برای فعال کردن آپشن قرارداد بوژیدار رادوشویچ گذاشته است.

در حالی که این روزها روابط رادو و باشگاه پرسپولیس تیره و تار شده است قرمزها بعد از مطرح کردن شرط آپشن ۱۸ هزار دلاری از سوی این دروازه بان کروات به او اعلام کرده اند در صورت برگشت به تمرینات می تواند این مبلغ را هم دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا یحیی گل محمدی حاضر نیست تا زمان بازگشت بوژیدار رادوشویچ این بند ۱۸ هزاردلاری رضایت سرمربی را امضاء کند و چنانچه گلر کروات به تهران بازنگردد به این پول نخواهد رسید. هرچند رادوشویچ به دلیل قرارداد محکمی که با باشگاه پرسپولیس بسته و قانون جدید فیفا قادر است همه پول سه سال باقی مانده از قراردادش را از این تیم بگیرد.

باشگاه پرسپولیس از طریق مدیربرنامه های این بازیکن پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در ۷ هفته پایانی قرمزها را همراهی کند. در صورت بازنگشتن این دروازه‌بان، یحیی مجبور خواهد بود از امیرمحمد یوسفی بیست‌ویک‌ساله به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کند.

رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را هم دریافت خواهد کرد اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند۱۸ هزاردلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ یحیی گل محمدی بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپوليس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مساله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپوليس دیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی  به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپوليس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپوليس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC  را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپوليس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • قرارداد لژیونر لالیگایی فسخ شد
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد