Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:28:25 GMT

هفته 29ام لیگ یک در 8 زمان مختلف!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۶۲۵

هفته 29ام لیگ یک در 8 زمان مختلف!

زمان برگزاری دیدارهای هفته ی بیست و نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از سوی سازمان لیگ اعلام شد. 

 به گزارش"ورزش سه"، در فاصله ی 6 هفته مانده  به پایان بازی ها ساعت تنها دو بازی شبیه بهم است  و بازی ها در 8 زمان مختلف برگزار می شود! 18- 18:15 – 18:45 – 19:10 – 19:25 – 19:50 – 20:35 – 20:50 زمان هایی است که برای برگزاری بازی ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نمی شود نقدی را به سازمان لیگ وارد کرد چرا که تنها سه هفته ی پایانی بازی ها به صورت قانونی باید به طور همزمان برگزار شود اما نمی شود منکر شد اعلام 8 زمان مختلف برای برگزاری 9 بازی هم چهره ی خوشی ندارد. می شد بازی ها را در شهرهای گرم در یک ساعت مشخص و در دیگر شهرها هم در یک ساعت مشخص برگزار کرد. 

 

مسابقات فوتبال لیگ یک وارد هفته های حساس شده است. فردا شاهد برگزاری دیدارهای هفته ی 29 ام خواهیم بود  و بعد از این بازی ها تنها 5 هفته به پایان مسابقات باقی خواهد ماند.  در پایان تیم های اول و دوم راهی لیگ برتر و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. برنامه بازی های فردا از این قرار است: 

 


18: شهرداری آستارا- قشقایی شیراز (وحدت آستارا)
19:10 مس کرمان - بادران تهران ( امام علی(ع) کرمان)
18:15 نود ارومیه - چوکا تالش ( تختی ارومیه)
19:50 خوشه طلایی ساوه - ملوان بندرانزلی (شهید چمران ساوه)
20:50 استقلال ملا ثانی- پارس جنوبی جم (تختی اهواز)
19:50 هوادار تهران- خیبر خرم آباد (غدیر تهران)
18:45گل ریحان البرز- آرمان گهر سیرجان (انقلاب کرج)
19:25 فجر شهید سپاسی شیراز- رایکا بابل (پارس شیراز)
20:35 شاهین شهرداری بوشهر- استقلال خوزستان (شهید مهدوی بوشهر)

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع در محله کلمه‌خواران به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی معرفی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی، تفریحی و اجتماعی به افراد در محلات و شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی هر محله و شناساندن کالبد محله به شهروندان است.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است، افزود: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع و شاد شامل بازی‌های بومی محلی، شاد پیمایی عروسکی، مشاغل قدیمی محله، بازی‌های تفریحی و کارگاهی برای معرفی تاریخچه این محله برگزار و رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی محله انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تدوین مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی این منطقه از دو سال گذشته تا کنون در دست اقدام است، گفت: این کتاب توسط میترا گودرزی نویسنده و سرپرست مجموعه در حال تدوین است و از اهالی درخواست دارم تا اگر ناگفته‌ای دارند بیان شود تا قبل از چاپ به مطالب کتاب اضافه شود.

زمانی با بیان اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان با همکاری مشترک شهروندان و مسجد و سایر بخش‌های سازمان فرهنگی اجرا می‌شود، ادامه داد: رصد آسمان شب با همکاری مرکز آموزش نجوم ادیب، مسابقه اذان با همکاری مسجد محله و پایش سلامت با همکاری مرکز بهداشت محله اجرا می‌شود، همچنین میز خدمت رضوی شامل چند غرفه خدماتی، مشاور حقوقی و خانواده با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ابر بازی‌ها، بازی‌های رومیزی، بازی‌های الکترونیکی و بازی‌های محلی نیز در این ایام برگزار می‌شود، همچنین در هفته فرهنگی اصفهان برنامه میراث کهن و ارائه بازی‌های بومی و محلی در بوستان‌های منتخب محله‌های منطقه ۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 746595

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی