Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:02:13 GMT

حماسه حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۶۶۰

حماسه حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدامین ذاکری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه این جزیره اظهار داشت: جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه‌های مختلف رقم می‌خورد.

وی افزود: مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم هموار شده و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی تا کنون داشته به واسطه حمایت و انتخاب مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان تصریح کرد: مردم با نثار خون جوانان خود عزت، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند و بی‌گمان اجازه نخواهند داد تا بیگانگان و دشمنان به خواسته‌های خود که همان ذلت و وابستگی کشور است دست یابند.

ذاکری ادامه داد: روی کار آمدن طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات مختلفی که در کشور برگزار شده نشان از سلامت انتخابات در کشور است و مردم نیز در طول چهل سال تجربه خوبی در انتخابات کسب کرده اند و در انتخابات امسال نیز با بصیرت و آگاهی رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه به عنوان قشر نخبگانی جامعه به خوبی در این موضوع به ایفای نقش پرداخته‌اند که نشان از عمق بینش سیاسی آنها در برابر تبلیغات سوء و شایعات صورت گرفته از سوی بدخواهان است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و  تشکل‌های رسانه‌ای استان برای حضور حداکثری مردم در مهمترین رویداد سیاسی کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند که رویداد دعوت و حماسه حضور بخشی از برنامه‌های اصحاب رسانه استان در انتخابات پیش روی است.

ذاکری ادامه داد: اصحاب رسانه تا زمان اعلام نتایج انتخابات علاوه بر اطلاع رسانی مستمر می‌توانند در گرم شدن تنور انتخابات بر رفتار انتخاباتی نیز تاثیر گذار باشند و علاوه بر این در برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و انتخاب اصلح به مردم کمک کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس دولت یا عضو شورای اسلامی که در دو سطح ملی و محلی انجام می گیرد در همه شئون زندگی ما تاثیر چندین ساله دارد لذا انتخاب آگاهانه و توجه به عملکرد و برنامه های کاندیداها باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان حماسه انتخابات بیمه رسانه استان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در نشست با اصحاب رسانه از پیگیری گسترده برای دریافت منابع ماده ۱۲ برای شرکت های خصوصی و سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سید میعاد صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای اجرایی شدن پرداخت منابع ماده ۱۲ بین وزرای راه و شهرسازی و نفت به امضا رسید و قرارداد با شرکت ها بسته شد.

به گفته صالحی، کاربرگ میزان صرفه جویی ناوگان با تایید راه آهن به سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ارسال و اکنون حواله های پرداخت به وزارت نفت تحویل داده شده است .

حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند