Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@22:28:17 GMT

آخرین وضعیت حضور استراماچونی در لیگ قطر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۶۷۸

آخرین وضعیت حضور استراماچونی در لیگ قطر

به گزارش همشهری آنلاین طی هفته های اخیر خبرهایی در خصوص توافق آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال با الغرافه منتشر شد است.  «استاد الدوحه» قطر در جدیدترین خبر در این زمینه نوشت: انتظار می رود در چند روز آینده استراماچونی سرمربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید الغرافه جانشین اسلاویا سرمربی صرب معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

استراماچونی فصل پیش هدایت استقلال را بر عهده داشت که به دلیل پرداخت نشدن حقوقش ایران را ترک کرد و تا پایان قرارداد سال دومش هدایت تیم را بر عهده نگرفت تا از آبی ها غرامت بگیرد.

کد خبر 607159

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا

با وجود نظر مثبت مدیران بارسلونا روی نام رافا مارکز اما هانسی فلیک همچنان در رویای هدایت این تیم اسپانیایی است.

طرفداری | هانسی فلیک، مربی 59 ساله علی‌رغم انتخاب جانشین ژاوی توسط بارسلونا، هنوز آرزوی هدایت این باشگاه اسپانیایی را در سر می‌پروراند.

به گزارش موندو دپورتیوو، با قطعی شدن تقریبی جدایی ژاوی از بارسلونا در پایان فصل، جستجوی این باشگاه برای مربی جدید دوباره در دستور کار قرار گرفته است. چند ماه پیش، نام‌های متعددی برای این شغل مطرح شده بود، اما در حال حاضر فقط یک نام باقی مانده است: رافا مارکز، سرمربی بارسلونا اتلتیک. گفته می‌شود که این مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال مکزیک به دلیل دو عامل کلیدی، بهترین موقعیت را برای جانشینی ژاوی دارد.

در همین حال، هانسی فلیک که به عنوان یکی از مدعیان اصلی این شغل شناخته می‌شد، به دلیل آشنایی کم با بارسلونا و لالیگا، از دور رقابت خارج شده است.

فلیک هنوز در رویای هدایت بارسلوناست

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، علیرغم اینکه دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا در نظر گرفته نمی‌شود، همچنان آرزوی هدایت این تیم کاتالونیایی را در سر می‌پروراند. طبق آخرین به‌روزرسانی نشریه موندو دپورتیوو، فلیک که در سال ۲۰۲۰ با بایرن مونیخ صاحب شش‌گانه شده، هنوز تسلیم نشده است. فلیک ترجیح می‌دهد منتظر بماند و ببیند در باشگاه بارسلونا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و به خصوص منتظر نتیجه مذاکرات بارسلونا با ژاوی در مورد ادامه همکاری‌اش باشد.

در حال حاضر، این مربی آلمانی پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلستان دریافت کرده است و باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز جدیدترین باشگاهی است که ابراز علاقه به او کرده است. با این حال، سرمربی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، علیرغم اینکه به نظر می‌رسد بارسلونا در صورت جدایی ژاوی، بیشتر به دنبال مارکز است، همچنان به رویای مربیگری بارسلونا چسبیده است.

بیشتر بخوانید: شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا! آماده شدن برای یک چالش جذاب

فلیک به قدری برای مربیگری بارسلونا انگیزه دارد که به محض مطرح شدن نامش در کنار این باشگاه، شروع به یادگیری زبان اسپانیایی برای آماده شدن برای این شغل کرد. علاوه بر این، پیش از این گزارش شده بود که این مربی 59 ساله در حال تحقیق در مورد باشگاه و لیگ به عنوان آمادگی در صورت وجود شانس بوده است. با این حال، در حال حاضر به نظر می‌رسد رافا مارکز محتمل‌ترین گزینه در صورت جدایی ژاوی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند