Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو احمدی پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا هستم و فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم.

وی پیرامون حضور خود در سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کرد: در سریال «زیر خاکی ۲» که این روزها در حال پخش است بازیگر مهمان هستم و نقش عندلیبی همسایه حاج آقا مروت‌پور را بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» کاملا رعایت می‌شد و با وجود این شرایط کل گروه سریال «زیر خاکی ۲» تلاش زیادی کردند تا برای مخاطبین سریالی با استانداردهای خوب تهیه کنند.

احمدی پیرامون کیفیت داستان «زیر خاکی ۲» اظهار کرد: این سریال با توجه به داستان جذاب و عوامل و بازیگران حرفه‌ای که دارد بینندگان پر و پا قرص خودش را پیدا کرده است. من معتقدم فصل دوم این مجموعه هم می‌تواند همانند قسمت نخست آن تا انتها مخاطبان را با خود همراه و راضی کند و تاکنون مخاطبان زیادی سریال را دنبال کرده‌اند.

بازیگر سریال «باخانمان» خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر مداوای چشمم انجام شود تا بتوانم فعالیت خود در عرصه بازیگری را بدون مشکل از سر بگیرم.

۵۸۵۸

کد خبر 1524782

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال زیرخاکی زیر خاکی ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی