Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که به تازگی به تصاویر جدید ماهواره‌ای دست پیدا کرده که نشان می‌دهد فعالیت‌های مشکوک و غیرعادی در اطراف سایت سنجریان در نزدیکی جاجرود در حال انجام است.

>>> بیشتر بخوانید:
ادعای فاکس نیوز درباره وجود فعالیت‌های غیرعادی در سایت سنجریان جاجرود

در ادامه این گزارش ادعایی آمده بود: این تصاویر ماهواره‌ای که از سوی شرکت مکسار ارائه شده و در آزمایشگاه اینتل لب مورد تحلیل قرار گرفته است، نشان می‌دهد که از ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۰، تعداد ۱۸ خودرو در این سایت حضور دارند و در این سایت حفاری صورت گرفته و یک جاده دسترسی جدید به این سایت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ ناظمی مسئول مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل در توییتی با اشاره به این گزارش فاکس نیوز نوشت: چند روز پیش فاکس نیوز گزارشی اختصاصی همراه با تصاویر ماهواره ای در خصوص تحولاتی مشکوک در اطراف سایت سنجریان در جاجرود منتشر کرد اما در اصل تصاویر مربوط به خودروها و تجهیزات لوکیشن فیلمبرداری سریال "نون خ" و عوامل آن بوده است.

310 310

کد خبر 1524793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فاکس نیوز نیروگاه هسته ای فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد/ طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد

اسماعیلی گفت: در آستانه روز قدس هستیم با این حرکت گسترده که در جهان اسلام آغاز شده روز قدس بیاد ماندنی خلق خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اثر مشترک ۹ خطاط مطرح دنیای اسلام باموضوع (کتابت آیات مقاومت) و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی که در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن برگزار شد، گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که امسال بخش بین الملل با شکوه مثال زدنی انجام شد. از همکاران در معاون و سازمان فرهنگ و ارتباطات و مهمانان خارجی قدردانی می‌کنم. یکی از اهداف اصلی کار ما در نمایشگاه امسال توجه ویژه به موضوع غزه و فلسطین بود.

وی ادامه داد: در کنار همه آثار و خیرات و برکاتی که طوفان الاقصی داشت یکی از دستاوردهایش موضوع احیای توجه به قرآن کریم بود. این مبارزان خستگی ناپذیر طبق گزارش موثقی که در نهاد‌های مرتبط ارائه شده است همه یا حافظ کل قرآن بودند و یا حافظ اجزای قرآن. حماسه طوفان الاقصی توانست حصار‌های ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد. صهیونیست‌ها حلقه سختی را ایجاد کردند که نمی‌شود نفوذ کرد و نمی‌توان وارد سرزمین اشغالی شد و حافظین قرآن این حلقه‌ها را از بین بردند. نمونه بارز احیای توجه ویژه به قرآن در سیره و سلوک همه کودکان و زنان و مجاهدین غزه نمود داشت. صحنه‌های متعددی را دیدیم که چطور فرزند مادر از دست داده، مادر کودک از دست داده در برابر این مصیبت با قوت و اقتدار آیه قرآن را زمزمه می‌کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ابتکار خوبی که همکاران در بخش بین الملل انجام دادند و هنرمندان از ۹ اثری هنری را پدید آوردند بسیار حائز اهمیت است.

اسماعیلی اظهار داشت: در آستانه روز قدس هستیم با این حرکت گسترده که در جهان اسلام آغاز شده روز قدس بیاد ماندنی خلق خواهد شد و همه فرزندان مقاومت در همه گستره عظیم جغرافیای مقاومت و کشور‌های اسلامی و خارج از جهان اسلام پیوستگی خود را با قدس اعلام خواهند کرد.

وی با درود به روح پاک و مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ادامه داد: امام پرچم مقاومت و پیروزی و نصر بر غاصبان صهیونیست را بدست ما داد و به ما نوید و بشارت داد که بزودی این نسل بزرگ را تجربه خواهیم کرد. سنصلی فی القدس انشالله.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: از همه دست اندرکاران بخش بین الملل و همه هنرمندان و بخش‌های مهم را به یادگار گذاشتند از تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پاسخ طحان نظیف به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد/ طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • چین ماهواره Yunhai-۳-۰۲ را با موفقیت به فضا پرتاب کرد
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • خاطرات ناب یک «آپاراتچی» با لهجه ترکی
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org