Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@12:11:48 GMT

واردات يک ميليون دُز واکسن کرونا؛ سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۰۳۴

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: مقرر شده است که تا پایان هفته و به احتمال زیاد دوشنبه و یا سه شنبه محموله‌ای حاوی یک میلیون دُز واکسن به دستمان می‌رسد.
به گزارش آریا، آقای تبریزی افزود: موجودی واکسن برخی استان‌ها صفر شده است، اما موجودی واکسن بیشتر استان‌ها صفر نیست و واکسن‌های موجود برای دُز دوم تزریق می‌شوند و ما تزریق دُز اول را تا زمان رسیدن محموله واکسن متوقف کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تا آخر خرداد واکسن ایرانی مجوز مصرف داوطلبانه می‌گیرند و پس از دریافت مجوز بر اساس اولویت بندی‌ها و در قالب‌های گروه‌های سنی تزریق می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واردات واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: با همکاری قوه قضاییه و دولت، یکی از املاک متعلق به گروه امیرمنصور آریا به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع در بزرگراه فتح تهران به منظور دریافت معوقات مالیاتی این گروه به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف شد.

پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.

آنطور که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با گذشت بیش از ۳۰۰۰ روز از تعویق وصول حقوق بیت‌المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیرمنصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد.

این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲  به تملک دولت درآمد.

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره