Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه هزار و ۴۴۴ نفر در در چهل و چهارمین مسابقات قرآن از استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر افزایش چشمگیر متقاضیان بوده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به پایان ثبت نام متقاضیان برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان اظهار داشت: ثبت‌نام در این مسابقات از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۱۳ خرداد ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سعی کردیم از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری فعالان قرآنی استان اصفهان در این مسابقات استفاده کنیم، افزود: خوشبختانه نیز آمار ثبت‌نامی‌ ها بیانگر استقبال خوب در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی ابزار تبلیغی بسیار خوبی برای افزایش ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در مسابقات قرآن کریم بود، ادامه داد: همچنین با قرار دادن روزشمار برای ادارات شهرستان‌ها آنها را برای مشارکت بیشتر ترغیب کردیم.

وی تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها که در سال گذشته حتی یک شرکت کننده نیز در مسابقات قرآن نداشتیم در سال جاری ۱۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و این امر برای ما جای خرسندی دارد.

بخشی با تاکید بر اینکه در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان سه هزار و ۴۴۴ نفر در ۱۰ رشته شرکت کرده‌اند، افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته که مجموع شرکت کنندگان حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر بوده افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس یک هزار و ۱۸ نفر شامل ۶۶۳ نفر خانم و ۳۵۵ نفر آقا در بخش تفسیر قرآن، ۲۲۴ نفر شامل ۷۹ نفر خانم و ۱۴۵ نفر آقا در بخش دعاخوانی، ۴۲۹ نفر حفظ پنج جز شامل ۳۸۴ نفر خانم و ۴۵ نفر آقا، ۴۱۳ نفر حفظ ۱۰ جز شامل ۳۷۴ خانم و ۳۹ نفر آقا، ۲۷۶ نفر حفظ ۲۰ جز شامل ۲۳۰ نفر خانم و ۴۴ نفر آقا، ۲۲۱ نفر حفظ کل شامل ۱۸۵ نفر خانم و ۳۶ نفر آقا، ۴۹۸ نفر قرائت ترتیل شامل ۱۸۳ نفر خانم و ۳۱۵ نفر آقا، ۱۷۳ نفر قرائت تحقیق شامل ۶۱ نفر خانم و ۱۱۲ نفر آقا، ۱۶۲ نفر در بخش اذان همه آقا و ۶ گروه نیز از شهرستان‌های خمینی‌شهر و اصفهان در بخش تواشیح شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع دو هزار و ۱۵۹ نفر خانم و یک هزار و ۲۸۳ نفر آقا در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان را برای برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به هشت بخش تقسیم کرده‌ایم، گفت: سعی ما بر این است که با توجه به شیوع کرونا مسابقات را به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کنیم و برای این امر با اجازه اداره امور قرآنی سازمان اوقاف از داورانی بهره ببریم که در طرح ساماندهی داوران قرآن کریم نمره خوبی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 500201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه فعالان قرآنی استان اصفهان مسابقات کشوری قرآن کریم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اداره امور قرآنی نفر خانم نفر حفظ ثبت نام نفر آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی قبل از ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این آئین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر وقدردانی می‌کنیم.

آیت الله آل هاشم یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این آئین ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از عنایت های امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم و تولیت موقوفات خیر النسا آیت الله سید محمد تقی آل هاشم به جهت حضور در این رویداد که چند سالی است برگزار می‌شود کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

ارزش ریالی هر بسته حدوداً یک میلیون تومان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته‌ها حدوداً یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

لازم به توضیح است طی این آئین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

کد خبر 6064080

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • بهار با آرامش بهاری
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری
  • نصف استان کرمان وقف است