Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:35:41 GMT

وقتی شجاع پا به توپ می شود (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۱۵۸

مدافع تیم ملی پس از گلزنی در بازی با کامبوج با روحیه ای بالا خود را برای بازی حساس مقابل عراق آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده پس از فصل خوبی که همراه با الریان قطر داشت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و طی سه بازی اخیر مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج جزو 11 بازیکن ابتدایی تیم اسکوچیچ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدافع 32 ساله اولین بازی ملی خود را در سال 2009 مقابل بوتسوانا انجام داد در بازی جمعه شب مقابل کامبوج که سیزدهمین بازی ملی اش بود موفق شد بعد از 12 سال، اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

 

 

شجاع که بعد از سال ها انتظار به یک جایگاه مطلوب در تیم ملی دست یافته پس از گلی که در بازی با کامبوج به ثمر رساند، با روحیه و اعتماد به نفس بالاتری در تمرینات حضور پیدا کرده و خود را آماده بازی حساس با عراق می کند. او در تمرین شب گذشته تیم ملی هم بارها پا به توپ شد تا نشان دهد با وجود اینکه یک مدافع آخر است اما می تواند در کار با توپ هم موفق نشان دهد.

 

گفتنی است که شجاع خلیل زاده در بازی روز سه شنبه مقابل عراق اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به همراه حسین کنعانی زادگان، تشکیل دهنده زوج خط دفاعی تیم ملی خواهد بود.

 

قطر تیم ملی ایران الریان شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر تیم ملی ایران الریان شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی