Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که به تازگی به تصاویر جدید ماهواره‌ای دست پیدا کرده که نشان می‌دهد فعالیت‌های مشکوک و غیرعادی در اطراف سایت سنجریان در نزدیکی جاجرود در حال انجام است.

در ادامه این گزارش ادعایی آمده بود: این تصاویر ماهواره‌ای که از سوی شرکت مکسار ارائه شده و در آزمایشگاه اینتل لب مورد تحلیل قرار گرفته است، نشان می‌دهد که از ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۰، تعداد ۱۸ خودرو در این سایت حضور دارند و در این سایت حفاری صورت گرفته و یک جاده دسترسی جدید به این سایت ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ ناظمی مسئول مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل در توییتی با اشاره به این گزارش فاکس نیوز نوشت: چند روز پیش فاکس نیوز گزارشی اختصاصی همراه با تصاویر ماهواره ای در خصوص تحولاتی مشکوک در اطراف سایت سنجریان در جاجرود منتشر کرد اما در اصل تصاویر مربوط به خودروها و تجهیزات لوکیشن فیلمبرداری سریال "نون خ" و عوامل آن بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لوکیشن فیلمبرداری سایت مشکوک فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ و غریب ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است؛ گزارش الیوم السابع

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از الیوم السابع نوشت: « علی رغم اینکه این فتاوی جنجال های گسترده ای به پا کرده، اما در سالهای اخیر به شدت در محافل مختلف گسترش یافته است. در اینجا به عجیب ترین آنها اشاره می شود:»

«حرام بودن تماشای سریال های تلویزیونی»

براساس گزارش این وبسایت مصری، «یکی از عجیبترین فتاوای جریان سلفی در مصر فتوای مربوط به تحریم تماشای سریالهای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان است. در اینجا به فتوای محمود لطفی از شخصیت های برجسته سلفی اشاره می کنیم که تماشای سریال های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان را حرام اعلام کرده بود.»

براساس این گزارش، «لطفی در این باره گفته بود: «تماشای سریال های تلویزیونی در ماه رمضان مکروه و به حرام نزدیکتر است.» او همچنین گفته بود: «روزه، خودداری از برخی امور در زمانی مشخص است و اگر مسلمانان روزه مقبولی می خواهند باید بودجه غذا و نوشیدنی را به حداقل دو سوم کاهش دهند و تماشای فیلم ها و سریال ها برای آنها مکروه و به حرام اقرب است.»

«خروج زنان از خانه در ماه رمضان جایز نیست»

یکی از عجیب ترین فتاوای گروه تروریستی داعش که در دوران اشغال بخش هایی از سوریه و عراق صادر کرد، این بود که بیرون آمدن زنان روزه دار از خانه ها ممنوع است حتی اگر نقاب به چهره داشته باشند. »

براساس این گزارش، بهانه و ادعای داعشی ها برای صدور این فتوا این گونه بود که «مسلمان اگر زنی را ببیند، روزه اش باطل می شود بنابراین اگر زنان مجبور باشند از خانه بیرون بروند باید این کار را بعد از نماز مغرب به همراه محرم خود انجام دهند.»

«تحریم خوردن سمبوسه در ماه رمضان»

«حرام بودن خوردن سمبوسه در ماه رمضان» یکی دیگر از فتاوای عجیبی بود که توسط گروه افراط گرای «الشباب المجاهدین» در سومالی صادر شده بود. ادعای این گروه برای تحریم خوردن سمبوسه این بود:« چون سمبوسه حاوی ضلع هایی شبیه به ضلع های ثاثوث مقدس(تثلیث) است، خوردن آن جایز نیست.»

«روزه ماه رمضان فقط بر ثروتمندان واجب است»

یکی دیگر از این فتاوای عجیب را «مصطفی راشد» مفتی ااسترالیا صادر کرده و مدعی شده بود:«روزه ماه رمضان بر همه مسلمانان واجب نیست و فقط بر ثروتمندان واجب است.»

او در این باره گفته بود: «کسی که به دلیل روزه گرفتن عصبانی می شود و نمی تواند کار کند، روزه بر او واجب نیست و باید فقط مسکن را اطعام کند.»

راشد مدعی شده بود:«روزه به خودی خود هدف نیست بلکه هدف از روزه این است که ثروتمند، از طریق روزه گرفتن، فقیر را درک کند… روزه گرفتن یک فریضه نیست.»

کد خبر 839648 منبع: شفقنا برچسب‌ها مصر ماه رمضان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آمار ادعایی رئیسی از تورم، نقدینگی، کسری بودجه و ... در جمع روحانیون
  • موسوی خوئینی‌ها: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند/آیا می‌شود از مشارکت ادعایی ۴۰ درصدی (با احتساب آرای باطله) خشنود بود؟
  • عجیب‌ و غریب ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است؛ گزارش الیوم السابع
  • اسپیس‌ایکس برای آمریکا ماهواره‌های جاسوسی می‌سازد
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • یکی از مهم‌ترین استودیو‌های فیلم‌سازی قاهره در آتش سوخت + فیلم
  • ◄ ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری واقعیت دارد؟
  • ثبت بیش از ۷۵۰ گزارش حادثه فاضلاب در خوی
  • پرتاب ۶ هزارمین ماهواره استارلینک به فضا با موشک فالکون
  • ۳ پل ارتباطی انتقال مسافران در فرودگاه مشهد به بهره برداری رسید