Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:37:13 GMT

کشف ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در زابل

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۲۱۱

کشف ۱۷۳ کیلوگرم موادمخدر در زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "علیرضا سنچولی" گفت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "زهک" مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل پس از اخذ دستور قضائی، با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان زهک و رعایت کامل حقوق شهروندی توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل موفق شدند در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو، ۱۷۳ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ سنچولی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با مجموعه هنگ مرزی زابل، گفت: مرزبانان این فرماندهی به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر هنگ مرزی زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان