Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:36:51 GMT

کشف 11 دستگاه ماینر قاچاق در خمیر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۲۱۵

کشف 11 دستگاه ماینر قاچاق در خمیر

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از کشف 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال و 15 عدد برد ماینربه ارزش 4 میلیارد 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سرهنگ "محمد محمد حسنی" در تشریح جرئیات خبر اظهار داشت : کارشناسان پلیس اطلاعات شهرستان با اقدامات خاص پلیسی محل نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق را شناسایی و کشف آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی محل نگهداری ماینرها را در یک منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر تعداد 11 دستگاه ها استخراج ارز دیجیتال و 15 عدد برد ماینر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 4 میلیارد 500 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد حسنی در پایان خاطر نشان کرد : پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با سامانه 110 موضوع را گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کشف ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی