Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این کاندیدا از لیست شورای شهر تهران و استان‌های جبهه اصلاحات حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به شرح زیر است:

«با رونمایی از فهرست نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران؛ عملا فعالیت های انتخاباتی شورای اسلامی نیز آغاز گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله معرفی کاندیداهای شورای اسلامی را به فال نیک می‌گیریم و رفتاری مسئولانه در حوزه افزایش مشارکت عمومی و تقویت مدیریت شهری می‌دانیم.

ستاد انتخاباتی مهندس محسن مهرعلیزاده حمایت خود را از لیست واحد جبهه اصلاحات در تهران و مراکز استان‌ها و سایر شهرستانها اعلام می‌نماید و از همه همراهان می‌خواهد حتما روز جمعه ۲۸ خرداد در کنار رای به کاندیدای مورد نظر به لیست کامل اصلاح طلبان رای دهند.

جا دارد در اینجا خطاب به همکاران مسئولیت شناس خود در نهاد اجماع ساز یادآور شویم که با وجود تفاوت‌های شکلی و ظاهری، انتخابات  شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به هم تنیده شده است.

توجه مردم به رای دادن به لیست شوراها و عدم سفارش به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تناقضی است که هدف اولیه را نیز با عدم توفیق همراه خواهد نمود.

چه خوب است که در طی مدت باقی مانده با تحلیل شرایط و میانجیگری مسئولیت شناسانه نگذارند که صحنه آرایی خطرناک جریان تمامیت خواه برای یکدست کردن همه ارکان حاکمیت محقق گردد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو