Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر می رسد که جناح بندی های حزبی و سیاسی گری جوابگوی وضعیت موجود و معیشت مردم نیست.

صفار هرندی امروز یکشنبه (۲۳خردادماه) در همایش حماسه حضور باشرکت کنش‌گران سیاسی و اجتماعی استان و شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی که در سینما بهمن سنندج برگزار شد اظهار کرد: ضرورت نگاه مثبت به انتخابات از بدیهیاتی است که تصور آن موجب تصدیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایران سرنوشت مردم به دست خود آن ها رقم می خورد و این امر از زمان انقلاب تا کنون رنگ عمل به خود گرفته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: از اوایل انقلاب تا کنون روسای جمهوری با سلایق متفاوت داشته ایم که به دست مردم برگزیده شده اند.

وی با اشاره به اینکه عدم رضایت عمومی مردم وجود دارد و مردم از بهتر شدن اوضاع نا امید هستند، بیان کرد: چیزی که اکنون سرمایه تلقی می شود اراده ملت است که می تواند وضعیت موجود را به سمت مطلوب هدایت کند.

وی با بیان اینکه اوضاع معیشت مردم نیازمند تغییر است گفت: تابلوی پیش رو تابلوی تغییر است که مردم معتقدند این وضع قابل دوام نیست و باید تغییر کند، اکنون همه مدعی تغییر هستند اما تغییر به معنی واقعی مهم است و اینجا بحث اعتبار سنجی نامزدهای انتخاباتی، به پیشینه افراد گره می خورد.

صفارهرندی ادامه‌داد: به نظر می رسد که جناح بندی های حزبی و سیاسی گری جوابگوی وضعیت موجود و معیشت مردم نیست.

وی حزب قدرتمند با برنامه‌ریزی منسجم و تربیت کادر متخصص و نیرومند را از خلأهای کنونی جامعه دانست و گفت: احزاب باید افراد سیاسی و تاثیرگذار تربیت کنند، در حالی که دعوای بین احزاب تنها دستاورد حزب های کنونی کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر کسی بخواهد اوضاع سیاسی امروز را ترسیم کند باید بگوید که دو خط در مقابل هم قرار دارند؛ همه چیز قفل شده به خارج از کشور و کاری از ما بر نمی آید و گشاینده این قفل ورود وزیر کار آمد از خارج از کشور است.

وی ادامه داد: ایران یک ابر قدرت است و در شاخه های علم و تولید به حدی از کفایت رسیده است که همه چیز را علاوه بر تولید، صادر هم می کند و این نشان از استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

وی با انتقاد از مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نحوه صحبت نامزدها در مناظره بیان کرد: دشمن تحریم ها را سخت تر کرده است و ما باید در بی اثر کردن آن با دانش و نه با تعصب و شعار تلاش کنیم. چراکه بن بست وجود ندار، بلکه اراده و روحیه جهادی لازم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انتخابات صف آرایی بین دو دیدگاه مایوس و مرده است، در زمان انتخاب مردم مخیر هستند و باید بدانند که به چه کسی رای می دهند./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک اقدام کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر اینکه این مصوبه را خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر مثل فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در زمینه مصلحت موردنظر مجلس با اصلاحات انجام شده کمیسیون اقتصادی رأی‌گیری شد که رأی لازم را به دست نیاورد.

کد خبر 6081713 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد