Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام اعلام کرد: قاضی‌زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت ۲۱ در اجتماع مردم شهر زاهدان سخنرانی می‌کند.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حامد تیموری سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام گفت: حضور با برنامه قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های مناظره تلویزیونی و ارائه راهکارهای واقعی و اجرایی باعث شده است که اقبال در بین مردم و نخبگان به او افزایش داشته باشد و همین افزایش اقبال در بین مردم هم باعث افزایش تخریب‌ها علیه وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: قاضی زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت ۲۱ در اجتماع مردم شهر زاهدان سخنرانی می‌کند.

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام، اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف قاضی‌زاده هاشمی را تکذیب کرد و از مردم خواست اخبار رسمی او را فقط از صفحات رسمی این نامزد انتخابات در فضای مجازی پیگیری کرده و از توجه به شایعات بپرهیزند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی