Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@16:36:24 GMT

علیرضا زاکانی انصراف داد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۵۳۹

مالک شریعتی، درباره انصراف «علیرضا زاکانی» از ادامه نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ این موضوع را قویا تکذیب کرد و بر ادامه حضور زاکانی در عرصه انتخابات تاکید کرد.

پیش از این خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که علیرضا زاکانی در تپه نورالشهدا غرب تهران از ادامه رقابت انتخابات به نفع «ابراهیم رئیسی» انصراف داده است که سخنگوی ستاد وی این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد علیرضا زاکانی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد

نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور چهره‌های شاخص رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازوزارت علوم، نشست داوری نهایی آثار برتر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با حضور مرتضی درخشان مسئول هماهنگی کمیته داوران جشنواره تیتر، علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۳ برگزار شد.

مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست به اهمیت فعالیت نشریات دانشجویی اشاره و بر لزوم رشد دانشجویان فعال و علاقه‌مند به حوزه رسانه تاکید کرد.

در ادامه این نشست، داوری نهایی با بحث و بررسی پیرامون آثار برگزیده در رسته‌های مختلف جشنواره تیتر انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود