Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد موسوی رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات عبدالناصر همتی در استان فارس با بیان اینکه زیربنای جمهوری اسلامی را مردم و رای مردم تشکیل می‌دهد و همه ملت ایران دل در گرو این مرز و بوم داشته و دارند، گفت: باید آینده بهتر را با حضوری پرنشاط در انتخابات برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم و نسبت به انتخابات بی تفاوت نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی، تاریخ ایران را دوران پر فراز و نشیبی دانست که هر جا حضور مردم پر شور بوده، تغییرات موثری حادث شده است.

او گفت: انقلاب مشروطه ثمره بی تفاوتی و دوری از صحنه بود؛ به نظر می‌رسد که نباید اجازه دهیم که ۲۸ خرداد امسال به ۲۸ مرداد دیگری در تاریخ ایران بدل شود؛ دوری از صندوق‌های رای، خلاف مسیر توسعه سیاسی است.

موسوی خاطرنشان کرد: پیام دوم خرداد ۷۶، حرکت و ایستادگی و مقاومت بود، همچون سوم خرداد که با ایستادگی شکل گرفت؛ امروز هم نباید انتظار داشت که بدون داشتن مشارکت و بی آن که در صحنه حضور داشته باشیم، به منزل مقصود خود دست یابیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی همتی در فارس ضمن یادآوری اینکه در حالی‌که ما خواهان ایران آباد هستیم، اما عده‌ای به دنبال ایجاد فضای سرد انتخاباتی و به دنبال این هستند که مردم پای صندوق‌های رای نیایند، تصریح کرد: القای نبود نقش محوری برای مردم، در همین راستا دنبال می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات همتی در فارس اضافه کرد: معتقدم که نامزدهای مورد حمایت ما یکی از افرادیست که در ۱۶ سال گذشته از روش حاکمیت مردم محور دفاع کرده است.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه ستاد تبلیغاتی همتی در استان فارس از ۵ روز قبل شکل گرفته است، به صدور احکامی برای مسئولان ستاد‌های ۳۵ شهرستان در فارس اشاره و خاطرنشان کرد: همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری فردا شب، ساعت ۲۲ از طریق فضای مجازی، با مردم سخن خواهد گفت.

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در شهرستان شیراز نیز گفت: صندوق رای را آخرین روزنه برای رسیدن به دموکراسی نیم بند می‌دانیم و معتقدیم در حال حاضر با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی برای کشور، بهتر است سکان کشور را به دست یک متخصص و اقتصاددان بسپاریم.

لیلا دودمان با بیان اینکه عوامل خارجی و بخشی از مسائل داخلی موجب شده تا مردم نسبت به انتخابات سرد شوند، گفت: هر ایرانی موظف است برای خروج یا تغییر شرایط در انتخابات شرکت کند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت