Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افضل گفت: وقتی بهترین بازیکن دلش با تیم نیست، برود بهتر است. باشگاه می‌تواند با جذب چند بازیکن جوان و ایجاد تیمی یک دل و پر تلاش، قهرمان شود

علی افضل در خصوص فوتسال ایران صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، علی افضل در مورد اردوی تیم ملی فوتسال که در چند روز گذشته به بازار نقل و انتقالات یک باشگاه خاص برای یارگیری فصل جدید تبدیل شده به فارس گفت:

اینکه مدیران یک باشگاه خاص در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره می‌کنند، کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تست کرونای بازیکنان، کسی نباید با آنها نشست و برخاست کند. دیگر تست گرفتن مفهومی ندارد، وقتی بازیکنان صبح تست می‌دهند و بعد از آن اردوی تیم ملی به بازار نقل و انتقالات تبدیل می شود. از این بابت برای کادرفنی متاسفم.

او در رابطه با اتفاقات سال گذشته تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر گفت:

تمرینات را زود شروع کردیم اما به دلیل جابجایی مدیران در باشگاه، تمرینات حدود ۵٠ روز تعطیل شد. با شروع لیگ و باخت در اولین هفته، سعی کردیم شرایط و جو حاکم را برای بازیکنان و کادر فنی آرام کنیم که در پایان ثمره آن قهرمانی شد.

او افزود:

سال گذشته با همه‌ی کشور جنگیدیم. با اینکه خیلی‌ها دوست نداشتند مس قهرمان شود، با حمایت مدیریت باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم به این هدف برسیم. تیم ما به بازیکن خاصی وابسته نبود. البته محمد شجری و میثم خیام را بدلیل مصدومیت تا چند مانده به پایان لیگ در اختیار نداشتیم. اعتقاد دارم که مفهوم تیم به اسم و رسم شخصی بستگی ندارد.

او در رابطه با عدم حضورش در لیگ برتر امسال، گفت:

اواخر فصل گذشته به کادر فنی و بازیکنان اعلام کردم به دلیل مشکلات خانوادگی از پذیرش هر تیمی برای مربیگری معذور هستم و می‌خواهم تمام تلاشم را برای حفظ خانواده و آسایش آها انجام دهم.

مدیرفنی فصل گذشته مس سونگون در خصوص شایعه حفظ همین سمت در فصل جاری گفت:

با وجود اینکه مدیران باشگاه اصرار به این موضوع دارند اما بدلیل اینکه مسئولیت سختی است و دست سرمربی برای انتخاب نفرات باز باشد تا فردا برای عدم نتیجه‌گیری بهانه‌ای نداشته باشد، این سمت را قبول نکردم. البته اگر مشورتی از من بخواهند، در خدمتم اما تا این لحظه مشورتی نخواسته‌اند. امیدوارم که در نهایت بتوانند مجددا قهرمان لیگ برتر شوند.

افضل در خصوص جدایی بازیکنان از مس سونگون گفت:

وقتی بهترین بازیکن دلش با تیم نیست، برود بهتر است. باشگاه می‌تواند با جذب چند بازیکن جوان و ایجاد تیمی یک دل و پر تلاش، قهرمان شود. متاسفانه بعضی مربیان بدنبال اسم و رسم بازیکن هستند و تلاش نمی‌کنند با بازیکنان جوان، تیمی هماهنگ بسازند.

او در پایان گفت:

سازمان لیگ باید تلاش کند تا باشگاه‌های گهرزمین، فولاد سیرجان و زندی بتن کلاردشت که از نظر اقتصادی مشکلی ندارند، در لیگ برتر حضور پیدا کنند. وجود این باشگاه‌ها برای پیشرفت فوتسال مناسب است. باشگاه‌هایی که که از نظر مالی ضعیف هستند، نمی‌توانند دردی از فوتسال دوا کنند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی ایران - دانمارک؛ دیداری که از تاریخ فوتبال پاک شد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوی تیم ملی لیگ برتر علی افضل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بازیکنان این تیم باوجود اینکه نتوانستن بازی با ایران را به نفع خودشان به پایان برسانند؛ اما همه تلاش خود را کردند. 

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا در دومین بازی خود ساعت 13:30 به وقت کابل، به مصاف تیم ملی فوتسال کویت می رود.

دستیاران و بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از بازیکنان در لیگ باشگاهی ایران بازی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال
  • دعوت ۵ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی
  • مورد عجیب این دو دروازه‌بان تیم ملی!
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند