Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر پورخردمند شهردار منطقه یک تبریز از برگزاری مراسم افتتاح جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی مناطق دهگانه همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پورخردمند اعلام داشت: یکی از مهمترین اقدامات جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی که می تواند سایه سنگین کرونا را کاهش داده و آرامش به شهروندان ارمغان آورد اجرای برنامه های سالم، شاد و خلاقانه است که باعث ایجاد پویائی و حرکتی نو پس از شرایط سخت کرونائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و ترتیبات اتخاذ شده مبنی بر آغاز جشنوارۀ تابستانی سالم ۱۴۰۰با رویکرد سلامتی، نشاط و زندگی اجرای این برنامه در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است که با محوری های شادی و نشاط، سلامت شهروندی، آموزش های شهروندی سبک زندگی اسلامی - ایرانی، ورزشهای بومی محلی، نوآوریها خلاقیتهای علمی و کارآفرینی در سطح مناطق ده گانه و پارک های سطح شهر برگزار خواهد شد.

 پورخردمند اشاره کرد: افتتاح این جشنواره با حضور تمامی مناطق دهگانه در پارک شمس تبریزی برگزار که در کنار آن نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی جهت بازدید عموم آماده خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین

نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین در محل فرمانداری برگزار شد.

برپایی نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه در اردیبهشت است.

هدف از این جشنواره ترویج کشت گل‌محمدی و حمایت از صنعت گل‌کاری در شهابیه است و بررسی مسائل و مشکلات گل‌کاران و راهکار‌های برون رفت از مشکلات و ترویج این صنعت در منطقه بررسی می‌شود.

جشنواره گل و گلاب شهابیه به مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در روستای شهابیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین