Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  الصاق هر نوع آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بیمارستان ها، مدارس، موسسات آموزشی و تابلوها و معابر عمومی و دولتی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تبلیغ نمایندگان نامزدها له یا علیه هر یک از کاندیداها در شعب اخذ رای،  تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان،  استفاده از هر نوع آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و آثار تبلیغاتی بیش از ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاسم پور با در خواست از نامزدها برای اعلام مشخصات ستاد تبلیغاتی خود  به فرمانداری  کرج گفت:  کمیته امحاء از شهر کرج در شهرهای اقماری حضور خواهند داشت و بدون جانبداری فرایند قانونی خود را انجام خواهند داد.  

معاون استاندار البرز ادامه داد: جلسات نامزدها نیز باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود؛ فضای هشت متر مربع بر هر فرد لازم بوده و جلسات نباید بیش از ۲ ساعت برگزار شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرج پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرج انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرج آثار تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود