Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حمیدرضا مومنی، در خصوص واردات واکسن کرونا از طریق مناطق آزاد افزود: یک سری اقدامات توسط مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد و دبیرخانه در خصوص واردات واکسن کرونا انجام گرفته است و هماهنگی‌های لازم را با وزارت بهداشت در خصوص واردات واکسن انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون در شرایط فعلی در تلاشیم تا بتوانیم برای مناطق آزاد با تائید وزارت بهداشت بر اساس استاندارد‌هایی که از لحاظ کمی، کیفی و قیمتی دارند به توافقاتی برسیم، اگر این امر به خوبی پیش رود به طور حتم ما برای ساکنان مناطق آزاد و گردشگرانی که به مناطق آزاد می‌آیند واکسن کرونا تهیه خواهیم کرد.

مومنی تصریح کرد: اگر روند تائیدیه‌ها از سمت مسئولان در زمینه واردات واکسن کرونا به خوبی پیش رود قرار است حدود ۳میلیون دز واکسن از طریق مناطق آزاد وارد شود، منتهی اکنون در تلاش هستیم تا موافقت‌های مورد نیاز را بگیریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مشاور رییس جمهور واکسن کرونا حمیدرضا مومنی واردات واکسن واکسن کرونا مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد و ویژه فارغ از جایگاهی که در هر استان دارند، مناطقی ملی و بین‌المللی و متعلق به همه مردم و ایران هستند و سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الله عبدالمالکی _شنبه بیست‌وپنجم فروردین _ در نشست معرفی مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین در محل استانداری کرمانشاه از وجود ۴۸ منطقه آزاد و ویژه در کشور یاد کرد و گفت: قصرشیرین دوازدهمین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که کار خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: مناطق آزاد و ویژه فارغ از جایگاهی که در هر استان دارند، مناطقی ملی و بین‌المللی و متعلق به همه مردم و ایران هستند و سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی به شمار می‌روند و از همین رو باید با این رویکرد دیده شوند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین با بیان اینکه کرمانشاه نیز میزبان یکی از این مناطق آزاد تجاری است، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ از محل عوارض مواصلاتی کالاهای تجاری بودجه‌ای را به این منطقه اختصاص می‌دهیم، اما در کنار آن باید منابع استانی نیز برای شروع به کار اولیه منطقه لحاظ شود و پس از آن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خود به سودآوری خوبی خواهد رسید.

وی از تجارب کاری «یعقوب محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یاد کرد که هم اقتصاددان بوده و هم بواسطه کار در منطقه آزاد تجاری قشم با ادبیات مناطق آزاد تجاری آشنا است و گفت: از ظرفیت دکتر نادری مدیر اجرایی پیشین این منطقه نیز در هیأت مدیره استفاده خواهد شد.

به گزارش ایمنا در این مراسم «یعقوب محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین معرفی و از خدمات «نادر نادری» مدیر اجرایی پیشین این منطقه تقدیر شد.

کد خبر 744208

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • اجرایی شدن قانون جدید تجارت مرزی در خصوص کولبری و ملوانی
  • مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند
  • جایگاه منطقه آزاد قصرشیرین را باید بین‌المللی دید
  • «محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شد
  • نرخ واقعی دلار در ایران چقدر است؟ / از ۲۸.۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲۵ هزار تومان
  • نرخ واقعی دلار در ایران چقدر است؟ / ۲۸.۵۰۰ هزار تومان یا ۱۲۵ هزار تومان
  • رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین