Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای این روزنامه انگلیسی، در حالیکه در دوران اوج همه گیری کووید-۱۹ ماندن در خانه امن ترین راه برای حفاظت از افراد بود، اما این وضعیت به خشونت خانگی و بی خانمان شدن بسیاری در انگلیس دامن زده است.  

گاردین در ادامه نوشت: با وجود برقراری مقررات قرنطینه از سوی دولت انگلیس، دستکم ۱۳۰ هزار خانوار در این کشور در سال اول همه گیری بی خانمان شدند و اکنون بیم آن می رود با پایان محدودیت های کرونایی، این وضعیت رشد بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پولی نیت» مدیر اجرایی یک پناهگاه در این خصوص گفت: «قرنطینه نتوانست مانع بی خانمان شدن ده ها هزار نفر شود و در دوران همه گیری کووید-۱۹ رایج ترین عامل بی خانمانی، عدم امکان ماندن در کنار دوستان یا خانواده، پایان مدت اجاره و خشونت های خانگی بود».

سخنگوی اتحادیه مستاجران هم در این خصوص گفت: «تعداد بسیار زیادی از افراد در سال گذشته بی خانمان شده اند که این امر بسیار ناراحت کننده است اما تعجب آور نیست. چراکه بارها و بارها ثابت شده تعهد دولت برای مقابله با بحران بی خانمانی فقط در حرف است و نه در عمل».

وی تاکید کرد: «دولت باید این مساله را جدی بگیرد. بی خانمانی یک پدیده طبیعی اجتناب ناپذیر نیست که اگر اراده سیاسی برای این کار وجود داشته باشد، قابل حل است».

اما سخنگوی دولت در واکنش به این آمار گفت: «این ارقام "کاملا بر اساس حدس و گمان" است» و افزود: «ما اقدامات بی سابقه ای برای محافظت از مستاجران و حمایت از افرادی که در معرض خطر بی خانمانی هستند، انجام داده ایم. ما تنها امسال بیش از ۷۵۰ میلیون پوند برای مقابله با بی خانمانی در نظر گرفته ایم».

برچسب‌ها انگلیس ویروس کرونا بی خانمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس ویروس کرونا بی خانمانی انگلیس ویروس کرونا بی خانمانی بی خانمانی بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرا ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهرام اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به  اینکه طرح‌های راه روستای در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت روستا‌های بالای 20 خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 7 روستای این استان با جمعیت بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالت هستند، گفت: ساخت راه 5 روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی 23 کیلومتر راه روستایی اعلام و بیان کرد: خوشبختانه 49 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر سال قبل اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی از اجرا 39 پروژه راه روستایی با اعتبار 400 میلیارد تومان در استان خبر داد و افزود: احداث و بهسازی 175 کیلومتر راه روستایی در بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم جدی این دولت در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های پیشگام در راه دسترسی مناسب روستایی است اضافه کرد: شاخص استان بوشهر در راه روستایی 98 درصد و میانگین کشوری 81 درصد است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بسته شدن پرونده راه دسترسی آسفالت روستاهای 50 خانوار به بالای استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: آخرین پروژه در این حوزه محور ریز به سرچشمه پس از 10 سال رکود در هفته دولت گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولویت فعلی تکمیل آسفالت راه دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار 7 روستا معادل 74 کیلومتر که در دستور کار یا تامین اعتبار است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت