Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیلم در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای این پروژه تجهیز کارگاه اعم از فنس کشی، اتاق نگهبانی کارگری و مهندسی اجرا و میلگرد و سیمان و سایر خدمات زیربنایی در آن نگهداری و حفاظت خواهد شد.

عبدالرضا ابراهیمی افزود: عملیات زیرسازی این پروژه شامل قلوه ریزی و مخلوط ریزی با استفاده از ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳۰ میلیاردریال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دیلم بیان کرد: پروژه ۱۶۲ واحدی اقدام ملی با اعتبار بیش از  ۷۰ میلیارد تومان در شهر دیلم در ۲۸ بلوک به صورت امانی توسط بنیاد مسکن این شهرستان و  ناظر عالی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر آغاز شده‌است.

وی با ابراز رضایت از سرعت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن گفت: با حمایت دولت، همکاری متقاضیان و پشتیبانی اداره کل و مسئولان محلی تاکنون زیرسازی این پروژه انجام گرفته است.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن بوشهر گناوه بندردیلم مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بوشهر گناوه طرح اقدام ملی مسکن بوشهر گناوه بندردیلم مسکن بنیاد مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد

ایسنا/بوشهر جانشین انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل صیاد بندرامام حسن دردیلم دستگیر شد.

سردار سهام صالحی افزود: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل احدی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آنها را در کمتر از ۱۸ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

به گفته وی، علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است و متهمین نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود