Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@03:51:50 GMT

پیشنهاد AFC به ضرر استقلال و به کام پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۶۵۶

پیشنهاد AFC به ضرر استقلال و به کام پرسپولیس

خبرورزشی – سیستم برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هنوز به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.

طبق فرمول قبلی و اعلامی در برنامه AFC قبل از آغاز مسابقات، تکلیف میزبان های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده بود که به شرح زیر است:

استقلال(میزبان)- الهلال عربستان

استقلال تاجیکستان(میزبان)- پرسپولیس

النصر عربستان(میزبان)-تراکتور

شارجه(میزبان)- الوحده امارات

*جوسازی سعودی ها برای گرفتن میزبانی استقلال

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم رسمی خود را درباره میزبانی ها بعد از اتمام مرحله یک شانزدهم نهایی اعلام نکرده و انتظار می رود در ماه آینده در جلسه AFC همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های سعودی حامی الهلال از ماه گذشته فشارهای خود را روی AFC آغاز کردند تا تلاش کنند میزبانی از استقلال گرفته شود و با خیال آسوده در زمین بی طرف بازی کنند.

مسئله بازی نمایندگان ایران و سعودی ها به دلیل اختلاف سیاسی با حضور تیم های کشورمان در مرحله گروهی در خاک عربستان به پایان رسید و سعودی ها در این زمینه بهانه ای ندارند.

به همین خاطر با ترفند جدید یعنی شیوع کرونا در ایران در تلاش هستند تا میزبانی استقلال را تحت الشعاع قرار دهند و AFC را قانع کنند تا تمام بازی ها را به صورت متمرکز برگزار کنند.

*پیشنهاد AFC به ضرر استقلال

از منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا  خبرهای بدی در این زمینه به گوش می‌رسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد به بهانه تداوم شرایط کرونایی و برگزاری مسابقات گروهی به صورت موفقیت آمیز به شکل متمرکز همین شکل از برگزاری بازی ها را ادامه دهد و مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم متمرکز شوند.

در صورت قطعی شدن این تصمیم از سوی AFC در میان تیم های ایرانی استقلال به دلیل از دست دادن میزبانی متضررترین تیم می شود و این تصمیم به نفع پرسپولیس و تراکتور میهمان می شود چون نباید در زمین رقبای خودشان بازی کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره پیروزی دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این بازی به خاطر فشاری که بازیکنان ما بابت صعود به مرحله بعدی احساس می‌کردند، برایمان سخت شد. عملکرد خوبی در دقایق نخست داشتیم، با این حال پس از گلی که دریافت کردیم، به دفاع رفتیم.

سرمربی تیم ملی ایران با وجود نمایش نه‌چندان خوب ملی‌پوشان کشورمان، شاگردانش را ستود و گفت: بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!