Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:01:29 GMT

سفر نیکی هیلی به سرزمین‌های اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۶۹۴

سفر نیکی هیلی به سرزمین‌های اشغالی

 

به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا با ارسال تصویری از خود در کنار دیوار ندبه نوشت: بدون توجه به چالش ها، مردم اسرائیل همیشه زندگی را جشن می گیرند و خدا را به خاطر نعمتهایشان شکر میکنند. مایه خرسندی است که بار دیگر برای عبادت در چنین مکانی به آنها ملحق شوم.

براساس گزارش ایسنا، نیکی هیلی و همسرش به قدس سفر کرده‌اند و این بخشی از ماموریت گروه «مسیحیان برای اسرائیل متحد شدند» به شمار می رود که به عنوان یک «ماموریت همبستگی» با رژیم صهیونیستی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه در پیامی توییتری اعلام کرد: «ما متعهد هستیم که بدون شک در کنار نزدیکترین متحد ملت خود بایستیم و برای همیشه برای صلح اورشلیم (قدس) دعا خواهیم کرد.»

هیلی یکی از جمهوریخواهان است که همانند سناتور تد کروز و مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا بعد از درگیری اخیر رژیم صهیونیستی با فلسطینیان راهی سرزمینهای اشغالی میشود.

در حالیکه جمهوریخواهان تقریبا به طور کامل از تل‌آویو حمایت کرده‌اند، دموکرات ها بین خودشان روی این مساله اختلاف‌نظر دارند. کاخ سفید محتاطانه از این متحدش حمایت کرد، در حالیکه روی برقراری آتش‌بس تمرکز داشت. اما تعدادی از اعضای چپگراتر مجلس نمایندگان آمریکا منتقد رژیم صهیونیستی و حمایت دولت بایدن از واکنش افراطی این رژیم هستند.

پیشتر الکساندریا اوکازیو-کورتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از بایدن بابت موضع طرفدار اسرائیل در آغاز درگیریها میان رژیم صهیونیستی و حماس انتقاد کرده بود. در همین حال نیکی هیلی اظهارات این نماینده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی مدارس و غیرنظامیان را هدف میگیرد، به چالش کشید. هیلی در پیامی نوشت: شما یا اشتباه میکنید یا عمدا دروغ میگویید!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیکی هیلی اسرائیل سرزمین های اشغالی انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد

به گزارش خبرآنلاین مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در پی عملیات "وعده صادق" ایران علیه اراضی اشغالی، چند لایحه ضدایرانی را تصویب کرد، اما هنوز مشخص نیست که سنا اقدامی در ارتباط با آن انجام دهد.

نشریه آمریکایی پولیتیکو در این باره گزارش داد که این لوایح شامل قطعنامه‌ای است که شعار " از نهر تا بحر فلسطین آزاد می‌گردد" را "آشکارا یهودی‌ستیزانه" اعلام کرده و خواستار محکومیت آن است.

به نقل از ایسنا قانون "پاسخگو کردن مقامات ارشد ایران" نیز از جمله لوایح تصویب‌شده است که خواستار ارائه گزارشی درباره دارایی‌های مقامات ارشد ایرانی است.

لایحه دیگر "قانون پاسخگویی درباره تحریم‌های ایران" است که هدف جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران را دنبال می‌کند.

"قانون تقویت ابزارها برای مقابله با استفاده از سپر انسانی" که امکان اعمال تحریم علیه نهادهایی را فراهم می‌سازد که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

"قانون منع قاچاق کاپتاگون" نیز از دیگر موارد تصویب‌شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا است که به موجب آن، علیه نهادهای تولیدکننده یا تسهیل‌کننده توضیع محرکی ترکیبی به نام کاپتاگون تحریم اعمال می‌شود.

افزون بر این، صادرات فناوری‌های ساخت آمریکا به ایران، به طور دائمی با تصویب "قانون عرضه نکردن تکنولوژی برای اقدامات تروریستی" ممنوع می‌شود.

"قانون پاداش ندادن به گروگان‌گیرها" نیز آمریکا را از پذیرفتن مقامات تحریم‌شده در نشست‌های سازمان ملل متحد منع می‌سازد.

"قانون تحکیم تحریم‌های ایران" نیز تصویب شد که برخی تحریم‌ها علیه ایران را دائمی می‌کند.

قطعنامه‌ای نیز تصویب شده است که از اتحادیه اروپا می‌خواهد "سریعا" سپاه پاسداران ایران را سازمانی تروریستی اعلام کند.

هنوز نشانه‌ای مبنی بر قصد سنا برای اقدامی در راستای عملی کردن هر یک از این تدابیر وجود ندارد.

اقدام ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی این انجام شده است که ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896194

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس