Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا علی‌زاده معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی در نشست کمیته‌ی تخصصی تعیین تکلیف و ترخیص مددجویان خانواده‌دار گفت: در حال حاضر ۴۶ مرکز شبانه‌روزی با ۳۰۶۲ مددجو در مشهد مشغول خدمت‌رسانی در زمینه‌ی توانبخشی هستند.

او افزود: در این مراکز ۱۰۹۱ توانخواه مجهول الهویه ثبت مشخصات شده‌اند که پایش به منظور راستی‌آزمایی و حصول اطمینان از بلاصاحب بودن این توانجویان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: پس از شناسایی و اطمینان از بلاصاحب بودن مددجو، با کمک قوه قضائیه، برای وی قیم تعیین و نصب می‌گردد و اموال وی مورد شناسایی قرار می‌گیرد تا حق تصرف در اموال به قیم واگذار شود.


علی زاده بیان کرد: اگر خانواده حاضر به پذیرش و نگهداری مددجو باشد یارانه مددجو به خانواده داده می‌شود که پیش بینی می‌کنیم امسال این یارانه به حدود یک میلیون تومان در ماه افزایش پیدا کند.

او تصریح کرد: مراکز شبانه‌روزی مشهد شامل ۲۱ مرکز سالمندان، ۵ مرکز بیماران روانی مزمن و ۲۰ مرکز معلولین می‌باشد و در کل خراسان رضوی ۹۶ مرکز شبانه‌روزی فعال هستند که بیش از ۵ هزار مددجو در آن خدمات می‌گیرند و پیش بینی می‌کنیم که در کل استان ۱۰ درصد مددجویان در نتیجه‌ی پایش و نظارت، ترخیص یا تعیین تکلیف شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: ۷۶ درصد مددجویان مراکز یارانه‌بگیر هستند که یکی از نتایج پایش، کاهش جمعیت یارانه‌بگیر می‌باشد که تکلیف قانون است و باید عملیاتی شود.

 

انتهای پیام//ف.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی مشهد یارانه بگیران خراسان رضوی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان 
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی