Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور دوشنبه (فردا) ۲۴ خرداد ماه برگزار می شود که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باید در ساوه مقابل تیم خوشه طلایی قرار گیرد.

علیرضا وهابی افزود: ملوانان برای اینکه خود را به تیمهای صدرجدولی نزدیک کنند، نیاز به پیروزی در این بازی سخت خارج از خانه و مقابل تیم قدرتمند خوشه طلایی دارند که امیدواریم در نهایت تیم ملوان با ارایه یک بازی زیبا، پیروز این مسابقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم خوشه طلایی ساوه با ۴۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۳۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته بیست و سوم این مسابقات همانند تیم ملوان باید در دیداری خارج از خانه به میدان برود که این تیم در ارومیه رو در روی تیم نود این شهر قرار خواهد گرفت.

وهابی اضافه کرد: تیم فوتبال چوکا تالش در صورت کسب پیروزی در این بازی، فاصله خود را با نود ارومیه افزایش داده و تا حدی از تیم های انتهای جدولی جدا خواهد شد که امیدواریم این تیم نیز در این دیدار ، به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز این بازی را کسب کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش تا پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور با کسب ۲۸ امتیاز در مکان شانزدهم و تیم نود ارومیه با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: تیم شهرداری بندر استارا نیز در دیداری همزمان باید در یک بازی خانگی مقابل تیم قشقایی شیراز قرار گیرد.

وی افزود: البته تیم شهرداری بندر آستارا با توجه به اینکه در یک دیدار خانگی به مصاف حریف خود می رود، کار آسان تری را نسبت به ۲ نماینده دیگر گیلان دراین هفته دارد و امید است که این تیم نیز با برتری برابر قشقایی شیراز، بتواند در جدول رده بندی چند پله صعود کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۳۵ امتیاز در مکان دوازدهم و تیم قشقایی شیراز با ۳۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرداری بندر آستارا امتیاز در مکان جدول رده بندی استان گیلان هفته بیست تیم فوتبال چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.
هم اکنون زردپوشان آبادانی از ۲۳ بازی با کسب ۱۶ امتیار در مکان پانزدهم و پرسپولیس از ۲۳ بازی با کسب ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارند.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران