Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@14:50:02 GMT

آماده‌سازی جایگاه‌های تبلیغات انتخاباتی در شاندرمن

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۱۸۷

آماده‌سازی جایگاه‌های تبلیغات انتخاباتی در شاندرمن

شهردار شاندرمن از آماده‌سازی جایگاه های تبلیغات انتخاباتی در چهار نقطه این شهر خبر داد.

مرتضی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت محل‌های تبلیغات در چهار نقطه شهر شاندرمن در مجموع ۱۵۰ مترمربع است و در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده و دو جایگاه در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و چهار جایگاه نیز در اختیار داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی با حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری انتظار می‌رود، این افراد قانون را رعایت کرده و پوسترهای تبلیغاتی خودشان در محل‌های تعیین شده نصب کنند.

شهردار شاندرمن یادآور شد: در ایام انتخابات شهرداری شاندرمن چهار نیروی خدمات شهری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد.

وی گفت: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر شاندرمن از توابع شهرستان ماسال و در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۱۵ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500239

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري شاندرمن انتخابات ۱۴۰۰ تبلیغات انتخاباتی شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • چهار محور در استان مسدود است
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی