Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی از اهدای ۹۰۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ زوج تحت حمایت هم در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ یحیی صادقی از اهدای ۹۰۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و افزود: در این راستا فرهنگ‌سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان کرمان قرار دارد.

 


وی ادامه داد: ۹۰۰ فقره جهیزیه به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات کمیته امداد به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند؛ اظهار کرد: همراهی و مساعدت خیران و نیکوکاران در جهت تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت این نهاد نقش مهمی در تأمین جهیزیه آن‌ها دارد.

 

گفتنی است؛ چهار هزار و ۲۷۱ فقره جهیزیه به ارزش 21 میلیارد و 355 میلیون تومان طی سال ۱۳۹۹ به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۴۰۰ زوج کمیته امداد کرمان جهیزیه تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فقره جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز