Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی گفت: برنامه شاخص امسال دهه کرامت در فارس، برگزاری همایش «روز ملی تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه» در امامزاده «سید محمد علیه السلام» شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (یکشنبه 23 خرداد) با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت و مراسم‌های ۵ ذی القعده، روز ملی «تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه» به صورت ویژه در ۲۸ بقعه متبرکه شاخص استان فارس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: در این مراسم شامل 9 کاروان شادی تحت عنوان «شمیم کرامت»، مراسم «زیر سایه خورشید» در 12 بقعه متبرکه استان فارس، ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا علیه السلام و برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ سلامت شرکت کنندگان در این مراسم از بقاع متبرکه و حرم های مطهر امامزادگانی که فضای باز بزرگتری دارند استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری جشن های دهه کرامت عنوان کرد: تمامی این برنامه ها از طریق تعداد 19 کانال و صفحه اختصاصی متعلق به بقاع متبرکه فارس در فضای مجازی و به صورت زنده پخش می شود و برنامه ها با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده است تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برنامه شاخص امسال دهه کرامت در فارس، برگزاری همایش «روز ملی تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه» است که ۲۶ خرداد مصادف با ۵ ذی القعده با هدف معرفی امامزاده «سید محمد علیه السلام» واقع در منطقه ده پیاله، بلوار ابوذر غفاری شیراز،در این آستان مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: آشنایی با سایر ظرفیت های بقاع متبرکه استان در حوزه های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، توانمندسازی افراد و اجرای طرح «شمیم خدمت»، معرفی بیشتر گردشگری مذهبی و ... از مباحث ویژه دهه کرامت امسال در همایش های بقاع متبرکه فارس است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اوقاف و امور خیریه فارس امامزادگان و بقاع متبرکه دهه کرامت در فارس همایش ملی جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که با حضور کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مدیر ستاد کانون‌های مساجد در استان‌ها، به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت منصوب شده از این رو باید برای این ایام برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه باید برای هر شهرستان یک برنامه شاخص در نظر گرفته شود، افزود: طی مذاکراتی که با دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده در هر برنامه شاخص خدام حرم رضوی حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و خطاب به کارکنان ستاد استان ادامه داد: لازم است برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت ارائه دهید.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین به برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال دنبال می‌کنیم، برگزاری جشنواره استانی ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت است که در پنج رشته ورزشی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین یکی از اولویت‌های ما پرداختن به برنامه‌های قرآنی و به ویژه برگزاری کرسی‌های تلاوت و تربیت و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کانون‌های مساجد است.

 

توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز