Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:52:21 GMT

ویدئو / روزهای پرالتهاب کانادا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۲۹۶

ویدئو / روزهای پرالتهاب کانادا

‍‍‍‍‍‍

مردم کانادا این روزها دوران پرالتهابی را تجربه می‌کنند؛ ابتدا بخاطر کشف یک گور جمعی کودکان و چند روز بعد بخاطر قتل یک خانواده مسلمان. یک هفته قبل، چهار نفر از اعضای یک خانوادۀ پنج نفره در استان اُنتاریو توسط یک کامیون زیر گرفته شدند و جان باختند. حمله توسط مردی ۲۰ ساله انجام شد، نخست‌وزیر کانادا آن را «تروریستی» خواند و هزاران نفر از مردم کانادا راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اتفاق هم خبر کشف یک گور جمعیِ کودکان، مردم کانادا را شوکه کرده بود؛ گوری که ۲۱۵ کودک از خانواده‌های بومیان کانادا را در خود جای داده بود و در یک مدرسۀ شبانه‌روزی در استان بریتیش کلمبیا کشف شد.

دریافت 7 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كانادا حادثه تروریستی گور جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  دراین همایش که با عنوان تازه‌های اورولوژی اطفال برگزار شد، به روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست‌ها و معرفی تکنولوژی‌های جدید برای درمان بیماری‌های شایع در بیماری‌های ادراری وتناسلی اطفال وکودکان با حضور متخصصان این حوزه، بررسی و نسبت به توجه بیشتر خانواده‌ها برای معاینه‌های دوره‌ای وسالانه فرزندانشان توسط پزشکان متخصص تاکید شد.

دبیرعلمی این همایش گفت، موضوع اورولوژی اطفال در کودکان محور اصلی این همایش بوده که با حضور متخصصان حوزه اورولوژیست ها، زنان وزایمان، کودکان وپزشکان استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر شعاعی با اعلام این مطلب که همایش امسال دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دراین همایش بود، افزود: ارائه آخرین دستاورد‌ها و روش‌های نوین درمانی در جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی مهمترین موضوع‌های برگزاری این همایش بوده که درقالب سخنرانی‌ها ارائه شد.

وی ابرازامیدواری کرد، با تداوم در برگزاری این همایش‌ها در راستای آگاهی بخشی خانواده‌ها نسبت به شیوع، کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در این حوزه پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • ۹۹ درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان غذای کافی برای خوردن ندارند
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب