Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرتین زهرابی؛ یورو ۲۰۲۰ با حادثه آغاز شد، در واقع با اتفاقی تاسف بار و تلخ؛ مصدومیت کریستین اریکسن که اصلاً عادی نبود و ناگهان حین مسابقه فنلاند و دانمارک نقش بر زمین شد، فقط یک روی سکه بود.

آن روی دیگر سکه، طبعا نکته‌های آموزشی عجیب از این حادثه غمبار بود که برای ما تازگی داشت و بی‌تعارف بی‌تکرار بود!

حادثه با افتادن اریکسن روی زمین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی وضعیت این بازیکن وخیم تشخیص داده شد، بلافاصله بازیکنان دور او حلقه انسانی تشکیل دادند تا تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه برای احیا این بازیکن وارد عمل شوند.

تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد در آن لحظه ورزشگاه در بهت و ماتم بود و هواداران هر دو تیم بی‌اختیار اشک می‌ریختند. همسر اریکسن هم بی‌تابی می‌کرد و شاید کمتر کسی برای زنده بودن این بازیکن شانس چندانی قائل بود.

با این همه شاید خیلی‌ها ندانند دلیل تشکیل حلقه انسانی دور بازیکن مصدوم دانمارک به چه دلیل بود؟

مشابه این اتفاق، در مسابقاتی مانند وزنه برداری و در حین مصدومیت‌های سنگین ورزشکاران در رشته‌های ورزشی مختلف دیده شده که علت اصلی آن، جلوگیری از انتقال شوک ناشی از وضعیت ناگوار ورزشکاران، هنگام مصدومیت و ایجاد ناراحتی و موج منفی در میان بینندگان تلویزیونی است.

یعنی اروپایی‌ها تا جایی پیش رفته‌اند که هم از بیمار مراقبت می‌کنند و سریع السیر برای نجات جان او اقداماتشان را انجام می‌دهند، هم حاضر نیستند این صحنه‌های تلخ؛ روحیه بینندگان تلویزیونی را تخریب کند.

نظم و ترتیب خاص برای انتقال اریکسون به بیمارستان، تصمیم ضربتی کمیته برگزار کنندگان مسابقات برای لغو موقت مسابقه، پیام اریکسن از بیمارستان که به هم‌تیمی‌هایش تاکید کرد بازی را ادامه بدهند نیز بخش دیگری از نکته‌های آموزشی این مسابقه اروپایی بود.

ترجیع بند این داستان هم گل تیم فنلاند به دانمارک بهت زده بود؛ فنلاندی‌ها به احترام اریکسون و حادثه تلخی که برای او رخ داده بود شادی نکردند و این بازی که با اتفاقی به شدت ناراحت‌کننده همراه بود سرانجام پایان یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک خبر ویژه کریستین اریکسن یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان

برخورد کامیون با تریلی در محور راور دیهوک منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین، یک کامیون با تریلی در ۱۰۵ کیلومتری محور راور به دیهوک برخورد کرد.

در این حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد، با حضور تیم امداد و نجات، دو تن از مصدومان پس از دریافت کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 744619

دیگر خبرها

  • دعوت از چالوسی ها برای تشکیل زنجیره انسانی در ساحل
  • لحظه سوختن ساختمان تاریخی دانمارک + فیلم
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس
  • تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر؛ صبح پنج‌شنبه؛ ۳۰ فروردین
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل دریا برای حمایت از عملیات سپاه
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل خزر برای مقابله با بدحجابی
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر