Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال برای صعود به مسابقات جام ملت‌های اروپا گل‌های حساس و سر نوشت سازی را برای این تیم  به ثمر رساندند و مسیر صعود تیم پرتغال را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های اروپا هموار کردند.

تیم ملی پرتغال هم اکنون در گروه F این رقابت‌ها با تیم‌های ملی آلمان، فرانسه و مجارستان همگروه است و کار سختی را برای شکست این تیم‌ها در پیش دارد، اما پرتغالی‌ها بازیکنان سر شناس زیادی در ترکیب خود دارند که می‌توانند در لحظات مهم و حساس نتیجه بازی را به نفع این تیم تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی بهترین بازیکن تیم ملی پرتغال کار بسیار دشواری نیست. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما هیچ کدام به پای کریستیانو رونالدو بازیکن تیم فوتبال یوونتوس نمی‌رسند. این ستاره پرتغالی قصد دارد در این مسابقات دوباره قهرمانی را با هم تیمی هایش جشن بگیرد و رکورد آقای گلی که دست علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است را بشکند.

فهرست نفرات تیم ملی پرتغال در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا:

سرمربی: فرناندو سانتوس

دروازه بانان: روی پاتریسیو، آنتونی لوپز، روی سیلوا

مدافعان: ژوائو کانسلو، نلسون سمدو، په په، روبن دیاز، ژوزه فونته، رافائل گوئررو، نونو مندز

هافبک ها: دانیلو پریرا، ژوائو موتینیو، روبن نوس، سرجیو اولیویرا، رناتو سانچز، ژوائو پالینیا، ویلیام کاروالیو، پدرو گونچالوس

مهاجمان: رافا سیلوا، گونچالو گوئدس، ژوائو فلیکس، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا، آندره سیلوا، کریستیانو رونالدو

برنامه بازی‌های تیم ملی پرتغال در این مسابقات به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۵ خرداد

مجارستان - پرتغال (ساعت - ۲۰:۳۰)

شنبه ۲۹ خرداد

پرتغال - آلمان (ساعت - ۲۰:۳۰)

چهارشنبه ۲ تیر

پرتغال - فرانسه (ساعت - ۲۳:۳۰)

در ادامه می‌توانید گل‌هایی که تیم ملی فوتبال آلمان برای صعود به جام ملت‌های اروپا به ثمر رسید را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

بنزما به بازی برابر آلمان می‌رسد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال پرتغال جام ملت های اروپا تیم ملی فوتبال تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟

مونیخ آلمان با پشت سر گذاشتن شهرهایی مانند میلان ایتالیا، توکیوی ژاپن و پاریس فرانسه، به‌عنوان یکی از قابل پیاده‌روی‌ترین شهرهای جهان انتخاب شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تعطیلات شهری یکی از بهترین راه‌ها برای آشنایی با فرهنگ‌های گوناگون محسوب می‌شود و اروپا یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در طول این تعطیلات است که از فرانسه گرفته تا اسپانیا، آلمان، پرتغال، بلژیک و دیگر کشورها، گزینه‌های فراوانی برای لذت بردن از فرهنگ و تاریخ خود را به شیوه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

گزارشات حاکی از آن است که در فهرست ۱۰ شهر برتر قابل پیاده‌روی در جهان، اروپا عملکرد خوبی داشته است. در این فهرست پنج شهر اروپایی رتبه‌های برتر را به‌دست آوردند، توکیو در رتبه ششم و اسلو در رده هشتم قرار دارد و دو جایگاه دیگر به دو شهر در خارج از اتحادیه اروپا تعلق گرفت. در این میان شهری که عنوان قابل پیاده‌روی‌ترین شهر اروپا را به خود اختصاص داد، مونیخ در آلمان است.

چرا مونیخ قابل پیاده‌روی‌ترین شهر جهان است؟

مونیخ تنها به اندازه دو ساعت پرواز از بریتانیا فاصله دارد و محل زندگی حدود ۱.۴ میلیون نفر است. این شهر در سراسر جهان به‌عنوان یک مرکز فرهنگی شناخته می‌شود. سومین شهر بزرگ آلمان همچنین شرکت خودروسازی بی‌ام‌و و مجموعه‌ای از کافه‌ها، موزه‌ها و مناظر فرهنگی مختلف را نیز در خود جای داده است.

مونیخ به‌واسطه کسب امتیازات بالا در معیارهای میانگین بارندگی، تعداد مکان‌های بدون ماشین، تعداد مسیرهای پیاده‌روی، هزینه حمل‌ونقل عمومی و امتیازات ایمنی، قابل پیاده‌روی‌ترین شهر در اروپا نام‌گذاری شده است. این شهر با حدود ۱.۴ میلیون کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری همچنین توانست میلان ایتالیا و ورشوی لهستان را نیز در زمینه دوچرخه‌سواری پشت سر بگذارد.

طبق نظر Lonely Planet، کاوش در شهر قدیمی مونیخ و بازدید از اپرا، توصیه‌شده‌ترین اقدامات برای سرگرمی در طول یک تعطیلات شهری در مونیخ است. Tripadvisor نیز کشف عمیق‌ترین اسرار شهر و لذت بردن از غذاهای کلاسیک آلمانی را اصلی‌ترین مواردی معرفی کرده است که باید در مونیخ انجام گیرد. پیاده‌روی و یا اسکیت روی یخ در پارک المپیک یا بازدید از باغ انگلیسی مونیخ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهری جهان نیز از توصیه‌های این سایت گردشگری است.

علاوه بر این، تردد در مونیخ با حمل‌ونقل عمومی آسان است و می‌توان برای استفاده در تمام قطارها، متروها، اتوبوس‌ها و ترامواها، یک کارت سه‌روزه تهیه کرد. کیفیت بالای زندگی، بهترین نحوه مراقبت از محیط زیست، محیط‌های سرگرمی و ورزشی تمیز و آرام و امکان انجام هرگونه فعالیت در فضای باز و طبیعت، از دیگر ویژگی‌های این شهر آلمانی به‌شمار می‌رود.

قابل پیاده‌روی‌ترین شهرهای جهان

مونیخ، میلان، ورشو، هلسینکی، پاریس، توکیو، مادرید، اسلو، کپنهاگ و آمستردام از بهترین شهرهای جهان برای پیاده‌روی محسوب می‌شوند.

کد خبر 744074

دیگر خبرها

  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو
  • ناگلسمان به بایرن مونیخ باز می‌گردد؟