Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و چهلمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» با اعلام این خبر گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس در استان، رنگ خطر جدی را برای موج جدید به صدا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با تاکید بر توجه جدی تر به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس افزود: پیشگیری از موج جدید کروناویروس و دوری از وضعیت قرمز در استان؛ مشارکت، همکاری و همدلی بیش از پیش مردم را می طلبد. رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به خیز آهسته موارد ابتلا به بیماری کووید۱۹  و روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی استان، اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، سهل انگاری و جدی نگرفتن بیماری، شاهد ورود استان به وضعیت بحرانی کروناویروس هستیم. دکتر لطفی ادامه داد: با وجود آمادگی کامل مجموعه سلامت فارس در برابر این بیماری که طی قریب به ۱۶ ماه گذشته شاهد آن بوده ایم؛ اما ضرورت دارد هم استانی ها با رعایت کردن بیشتر شیوه نامه های بهداشتی، ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان، همانند گذشته کادر درمان را یاری دهند. او همچنین در این نشست وضعیت آمار مبتلایان به کروناویروس و جانباختگان این بیماری در شیراز و مناطق مختلف استان، روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، تست های سریع، فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹ و اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ را ارزیابی کرد. رییس دانشگاه با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در برخی از شهرستان های استان، خواستار پیگیری مسوولان دانشگاه برای شناسایی دلیل افزایش ابتلا، با هماهنگی و همکاری مسوولان و مدیران شهرستان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از این پروژه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، گفت: پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهر‌های اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

او اعتبار این پروژه را ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۸ درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این پروژه ۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می‌تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • روند تصویب برنامه ملّی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی در شورای فرهنگی عمومی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان