Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:39:24 GMT

تا هر زمان که لازم باشد گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۶۰۶

تا هر زمان که لازم باشد گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد

رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان گفت: نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روز گذشته چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان و مدیران سیاسی و کارشناسی با هیات‌های مختلف برگزار شده و جلسات به صورت فشرده و مستمر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده کشورمان که از دیروز(شنبه) به منظور از سرگیری مذاکرات برجام وارد وین پایتخت اتریش شده است، در گفت و گویی درباره مذاکرات خود گفت: نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سایر طرف‌های برجام باید به جمهوری اسلامی ایران اطمینان دهند که آنچه در گذشته اتفاق افتاد (خروج آمریکا از توافق) در آینده تکرار نخواهد شد، یادآور شد: برای رسیدن به این منظور، ما نیازمند بحث و رایزنی‌های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد.

به گفته رییس هیات مذاکره کننده کشورمان، هنوز موارد فنی زیادی برای رسیدن به توافق نهایی وجود دارد که باید حل شود.

ششمین دور مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره لغو تحریم‌های آمریکا و بازگشت احتمالی این کشور به برجام دیروز با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین آغاز شد.

مذاکرات نمایندگان ایران و ۱+۴  برای احیای برجام از سیزدهم فروردین ماه جاری آغاز شده است. دور نخست این نشست به صورت‌ آنلاین برگزار شد و نشست‌های بعد با حضور نمایندگان کشورها در وین برگزار شد. آمریکا در این نشست به صورت غیرمستقیم حضور دارد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: تا هر زمان که لازم ادامه خواهیم گفت وگوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است

حلیا سادات حسینى مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص محیط زیست گفت: مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند مهم‌ترین موضوع ویژه در بحث زمین، کم‌کاری‌ها و نادیده‌گرفتن فرسایش خاک است که بخشیدنی نیست و اگر بدانیم پلاستیک چقدر در فرسایش خاک مؤثر است، به اهمیت این موضوع پی می‌بریم.

وی ضمن بیان این نکته که هر ۱۰۰ مترمربع خاک حاصلخیز، بالغ بر ۱۰۰ سال طول می‌کشد که احیا شود، ادامه داد: این در حالی است که ۴۰۰ سال طول می‌کشد که پلاستیک در خاک فرسایش یابد که تازه به میکروپلاستیک تبدیل می‌شود که آن هم برای خاک مضر است؛ یعنی بالغ بر ۵۰۰ سال زمان برای احیای خاکی که آلوده به پلاستیک است، زمان نیاز داریم.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۱ و به‌ویژه شهردار به گفته وی متخصص و مردمی این منطقه در برگزاری این برنامه، اظهار امیدواری کرد، با مشارکت مردم و سیاست‌گذاری‌های درست مسؤولان، مصرف پلاستیک مدیریت و به موضوع احیای خاک بیش از پیش توجه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو