Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه همه برای حفظ انقلاب در مقابل شهدا مسئول هستیم، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

او در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در مدرسه علمیه الکاظمیه با اشاره به بی‌توجهی برخی نامزد‌های ریاست جمهوری به دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی در مناظره‌ها اظهار داشت: این نامزد‌ها خدمات ۴۰ ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه ایران امروز با ایران ۴۰ سال پیش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، افزود: کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا در بسیاری از زمینه‌ها از جمله پزشکی، صنایع دفاعی، فناوری‌های نانو، دانش هسته‌ای و ... در دنیا حرف برای گفتن دارد.

او تصریح کرد: اگر امروز غرب نگران دانش هسته‌ای ایران است به خاطر اطلاع از پیشرفت‌هایی است که ایران در این زمینه دارد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: این‌ها خدمات بزرگی است که باید برای مردم بازگو شود و نامزد‌ها باید در مناظرات و سخنرانی‌های خود این موارد را نیز برای مردم بازگو کنند.

او اظهار داشت: در این شرایط نا امید کردن مردم و جدال با یکدیگر شایسته نیست و گرچه مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و نداشتن دانش اقتصادی است، وجود دارد، اما نباید پیشرفت‌ها را نیز نادیده گرفت.
ناصری بیان کرد: مردم به امید نیاز دارند و در تبلیغات انتخاباتی باید با بیان پیشرفت‌های کشور، مردم را به آینده این کشور امیدوار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه نامزد‌ها نباید در مناظره‌ها دشمنان را شاد کنند، افزود: ایران برای خودش وزنه‌ای است و نباید با برخی مطالب، منافقان را جری و غربی‌ها و آمریکایی‌ها را در مناظرات جسور کرد.

آیت الله با تاکید بر اینکه عظمت ایران نباید فراموش شود، گفت: برای این انقلاب خون‌های بسیاری داده شده و افرادی همچون آیت الله سعیدی در راه این انقلاب مجاهدت‌ها کرده و شکنجه‌ها شده اند و امروز نباید با بی‌توجهی، این خون‌ها نادیده گرفته شود.

او با بیان اینکه همه ما برای حفظ این انقلاب در مقابل شهدا مسئولیم، تصریح کرد: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات حفظ انقلاب آیت الله نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران