Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:59:28 GMT

یورو ۲۰۲۰/ لوکاکو به رکورد زلاتان رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۷۱۲

یورو ۲۰۲۰/ لوکاکو به رکورد زلاتان رسید

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روملو لوکاکو ستاره ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال بلژیک شب گذشته موفق شد در ۹۴ اُمین بازی ملی خود گل‌های ۶۱ و ۶۲ خود را به ثمر برساند و رکورد گل‌های ملی خود را افزایش دهد.

این ستاره بلژیکی که در نبود ادن هازارد و کوین دی بروینه، ستاره تیم خود در پیروزی مقابل روسیه بود، توانست با گلزنی در این بازی به رکورد گل‌های زلاتان ابراهیموویچ در تاریخ بازی‌های ملی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان که در مسابقات جام ملت‌های اروپا به علت مصدومیت حاضر نیست، در ۱۱۸ بازی ملی توانسته بود به رکورد ۶۲ گل دست یابد، در حالی که لوکاکو این تعداد گل را در ۹۴ بازی به ثبت رسانده است.

تیم ملی بلژیک با پیروزی ۳ بر صفر مقابل روسیه اکنون به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی فلاند در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید

رونالدو با سابقه‌ترین ستاره تاریخ یورو است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد

تیم فوتبال رم در حالی روز دوشنبه باید رو در روی بولونیا قرار گیرد که «لوکاکو» مهاجم بلژیکی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!
  • گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد!