Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:05:31 GMT

حضورحداکثری مردم در انتخابات کشور را قوی تر می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۷۸۴

حضورحداکثری مردم در انتخابات کشور را قوی تر می کند

محمد عزیزآبادی گفت: حضور مردم پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار است و کشور را قوی تر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزآبادی رئیس اتاق اصناف و شهرستان نرماشیر در گفتگو با راه آرمان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و روی کار آمدن یک دولت انقلابی کشور ایران را قطعا قوی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌ اینکه صنوف و بازاریان شهرستان‌ نرماشیر حضور در انتخابات را یک وظیفه می دانند، گفت: اصناف و بازاریان شهرستان‌ نرماشیر با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸خرداد و با هر اثر انگشت خود تیری بر قلب دشمنان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی خواهند زد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان نرماشیر با توجه به بیانات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛خرمشهرها در پیش داریم،گفت: انتخابات ۲۸خرداد یعنی فتح خرمشهر است که ما باید تلاش کنیم تا آن را با انتخاب اصلح فتح‌کنیم.

عزیزآبادی تنها راه حل مشکلات مردم را روی کار آمدن یک دولت انقلابی دانست و گفت: با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جوان می شود مشکلات کشور را حل کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست که با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن شهرستان نقده  برگزار شد حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شهرستان نقده ضمن حمایت ازحمله  موشکی سپاه به رژیم  صهیونیستی افزود : ما روحانیون سربازان عمامه به سر اسلام هستیم و مهمترین وظیفه ما تبیین  دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه است  که برای  امید بخشی به مسلمانان باید در پشت تریبون این اقدام را انجام دهیم .

امام جمعه اهل سنت نقده نیز ضمن تشکر و قدرداتی از اقشار مختلف مردم  در انتخابات ۱۱ اسفند و حضور با شور و شعور در روز جهانی قدس اقدامات رژیم صهیونیستی  در منطقه و بخصوص غزه را محکوم کرد  و افزود : ماموستا های ما با استفاده از تریبون مساجد وظیفه سنگین تبیین جنایات رژیم غاصب و کوک کش  را بر عهده دارند

ماموستا تمر نژادافزود: در این زمینه  باید به جامعه برسانیم که این رژیم نه با مردم فلسطین بلکه با اصل اسلام مشکل دارد و باید با اقدامات خصمانه آنها مقابله شود که نمونه بارز آن حمله  موشکی سپاه به مواضع این رژیم اشغالگر بود .

 

 

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد