Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:57:16 GMT

بازی در پشت بام آپارتمان به قیمت جان کودک تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۸۸۶

بازی در پشت بام آپارتمان به قیمت جان کودک تمام شد

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک کودک ۲ ساله بر اثر سقوط از آپارتمان مسکونی، بلافاصله گشت کلانتری ۱۱ کهریزک به محل حادثه اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک کودک 2 ساله حین بازی در پشت بام واحد مسکونی از بلندی سقوط کرده و براثر ضربه شدیدی که به سرش وارد آمده جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول ادامه داد: پرونده ای در این مورد تشکیل و جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی منتقل شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان با تاکید بر رعایت نکات و هشدارهای پلیسی از شهروندان خواست بر نحوه و مکان بازی کودکان نظارت کافی و مستمر داشته باشند تا دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌ای کوچک شامل یک اتاق را که محل زندگی آوارگان غزه بود، هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطینی از شهادت هشت نفر از جمله پنج کودک و دو زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

 

این کودکان جمیل عیاد (15 ساله)، یحیی عیاد (13 ساله)،  جنی عیاد (8 ساله)، زین الدین عیاد (6 ساله) و زکی عیاد (3 ساله) هستند که از شمال غزه به همراه خانواده خود به رفح پناه آورده و در یک زمین کشاورزی زندگی می‌کردند.

همزمان جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران