Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@17:34:55 GMT

جدیدترین خبر از وضعیت کریستین اریکسن

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۱۴۸

جدیدترین خبر از وضعیت کریستین اریکسن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درباره حادثه شوک‌آوری که برای کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک در جریان بازی شب گذشته (شنبه) این تیم برابر فنلاند رخ داد، نظرهای متفاوتی ارائه شده است. با اینکه هنوز به صورت رسمی نتیجه معاینات تکمیلی از ستاره خط میانی تیم فوتبال اینتر منتشر نشده است، تقریباً اکثر پزشکان بر این باور هستند که اتفاق رخ داده بر اثر نوعی نارسایی قلبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص دکتر خوسپ بروگادا، متخصص قلب و عروق بیمارستان «کلینیک» مادرید، به برنامه کاروسل دپورتیوو در رادیو کادناسر اسپانیا گفت: زمانی که چنین اتفاقی برای یک بازیکن رخ می‌دهد، یک شرایط استثنایی است و این شرایط می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر ورزشکاران حرفه‌ای که به طور مرتب هم کنترل می‌شوند، بگذارد. متأسفانه قرار گرفتن یک بازیکن در چنین شرایطی بدان معناست که فرصت زیادی برای نجات جان وی وجود ندارد. پزشکان عملاً ۲۰ دقیقه داشتند عملیات احیا را انجام می‌دادند. ما چیز زیادی نمی‌دانیم اما با توجه به شیوه افتادن بازیکن که خیلی ناگهانی بود من نسبت به این اتفاق احساس بدی دارم.

بروگادا افزود: شیوه افتادن بازیکن نشان می‌داد که وضعیت او وخیم است. من ۹۸ درصد مطمئنم که این اتفاق بر اثر ایست قلبی رخ داد، البته ممکن است این اتفاق بر اثر نارسایی قلبی هم رخ داده باشد اما شواهد و قراین همگی گواه بروز یک مشکل قلبی را می‌دهند، یک نوع برهم‌خوردگی ریتم ضربات قلب چون اگر فرض دیگر که گرمازدگی است، رخ داده بود، او چند دقیقه بعد می‌توانست از جای خود برخیزد اما دیدیم که اینگونه نبود.

در همین حال مانوئل مارینا، یک پزشک متخصص قلب و عروق دیگر نیز فرضیه بروز ایست قلبی برای اریکسن را تأیید کرد و گفت: به نظر من که او دچار ایست قلب شد. در اکثر مواقعی که یک بازیکن ناگهان و بدون برخورد با کسی به زمین می‌افتد، مشکل قلبی است. به همین دلیل اولین دقایق پس از بروز حادثه برای نجات جان بازیکنی دچار این مشکل می‌شود، بسیار حیاتی است. خیلی خوش‌شانس بودیم که یک دستگاه شوک قلبی در ورزشگاه وجود داشت. همچنین ساعات بعدی که بازیکن در بخش مراقب‌های ویژه سپری می‌کند هم بسیار حیاتی هستند تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری به عمل آید.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1524887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند

وی افزود: تا امروز ۸ صبح بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

منبع: تسنیم

tags # عید نوروز ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه!
  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه! (عکس)
  • جدیدترین عضلانی ها پشت فرمان! (عکس)
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید