Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به تشدید تجاوزات علیه ملت فلسطین و مقدسات آنها متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ،  وزارت خارجه فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به تشدید تجاوزات علیه ملت فلسطین و مقدسات آنها متهم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا آخرین دقایق حضور خود در این پست، به همراه تیم سیاسی، نظامی و امنیتی افراطی خود به تشدید تجاوزات وحشیانه علیه مردم فلسطین، سرزمین، دارایی و اماکن مقدس آنها ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، نتانیاهو با تشدید تجاوزات در کرانه باختری از جمله قدس شرقی، سرکوب خشونت آمیز و خونین راهپیمایی های مسالمت آمیز فلسطینی ها در دفاع از سرزمین خود در برابر شهرک سازی همچنان روی شکست دادن رقیب خود در تشکیل دولت جایگزین حساب می کند.

در ادامه بیانیه آمده است، این صحنه خونین که نتانیاهو پشت آن است موجب شده، ملت فلسطین برای مقابله با آن بهای سنگینی بپردازد.

وزارت خارجه فلسطین دولت رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو را مسوول کامل و مستقیم این جنایت ها عنوان و اعلام کرد، به تلاش های خود با دادگاه کیفری بین المللی برای تسریع در انجام تحقیقات ادامه می دهد تا نتانیاهو و تیمش که دستورالعمل هایی را صادر و جنایت ها را مرتکب می شوند، متهم شناخته شده و مجازات شوند.

این وزارتخانه از کشورهای مدعی اصول حقوق بشر و متعهد به راه کار تشکیل دو کشوری خواست، ادعاها و مواضع خود را در عمل هم نشان دهند و از تصمیم دادگاه کیفری بین المللی برای انجام تحقیقات درباره جنایت های اشغالگر حمایت کرده، کشور فلسطین با پایتختی قدس شرقی را به رسمیت بشناسند و با اجرای قطعنامه های بین المللی پیرامون پایان یافتن اشغالگری موافقت کنند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه اعلام کرد، در غیر این صورت این کشورها به همدستی با رژیم صهیونیستی به عنوان قدرت اشغالگر و نژادپرست که استعمارگرانه اقدام به شهرک سازی می کند، متهم می شوند که با الفاظ و کلمات بازی می کنند و واقعیت جانبداری خود از اشغالگر را پشت ادعاهای فرمالیته خود درمورد حقوق بشر و برقراری صلح براساس راهکار تشکیل دو کشوری پنهان می کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان بنیامین نتانیاهو فلسطین وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی تشدید تجاوزات ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح