Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات تاکید کرد و گفت: در این دوره از انتخابات تأکید تمامی مسئولان و دلسوزان نظام بر مشارکت مردم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است. خبرگزاری میزان - پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مقامات قضایی و مسئولان نظارتی و امنیتی این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات گفت: پیش از برگزاری انتخابات نمایندگانی از سوی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در هر حوزه قضایی مستقر خواهند شد و بر نحوه اجرای انتخابات و اخذ رأی در شعب رأی گیری نظارت خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: در این دوره از انتخابات تأکید تمامی مسئولان و دلسوزان نظام بر مشارکت مردم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است و همه ما خدمتگزاران موظفیم در این راه برای تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات و ایجاد و شور نشاط انتخاباتی در جامعه با تمام توان تلاش کنیم.   بیشتر بخوانید: لزوم رعایت قانون توسط نامزد‌های شورای اسلامی در دوره تبلیغات انتخاباتی سید محمد موسوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی، از برگزاری ۲۳ جلسه به منظور نظارت بر روند انتخابات و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌ها اقدام به برگزاری جلساتی مستمر با حضور مسئولان امنیتی هر شهرستان کرده است.

وی افزود: در خصوص نحوه فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی نیز جلساتی با حضور نامزد‌ها و روسای ستاد‌های تبلیغاتی برگزار و موارد قانونی به آن‌ها گوشزد شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری دادگستری استان چهارمحال و بختیاری استان چهارمحال و بختیاری نظارتی و امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد