Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت که بازیکنان این تیم با آمادگی کامل به مصاف تیم ملی ایران خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باسیل کورکیس درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال عراق، در آستانه دیدار با شاگردان دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: تست منفی کرونای اعضای تیم باعث افزایش شرایط روحی آنها شد و بازیکنان با آمادگی کامل و اشتیاق به بازی با ایران می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امجد عطوان، علا مهاوی و علی فائز هم آماده این بازی خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط بهتر تیم ملی عراق نسبت به گذشته تصریح کرد: پس از اطمینان از عدم ابتلا به کرونا، بازیکنان تیم ملی عراق آزادی بیشتری در هتل دارند و شوق، امید و اعتماد به نفس بالایی در آخرین جلسه تمرینی داشتند.

نعمتی که ایران دارد و ویژگی‌هایی که دیدار با عراق را سخت می‌کند

مدیر تیم ملی عراق درخصوص هدفی که شاگردان کاتانتس مقابل ایران دنبال می‌کنند، تصریح کرد: هدف تمامی اعضای تیم، شکست ایران در مهم‌ترین بازی گروه است تا با غلبه بر قوی‌ترین رقیب خود در این گروه، مستقیماً به مرحله بعد صعود کنیم. کاتانتس در این مسابقه همه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران